PDA

View Full Version : Hallo allemaal :)



Josm1982
20 juni 2011, 10:36
Hallo allemaal,

Zal me ook maar even voorstellen :seriousf:

Mijn naam is Jos, ben 28 jaar en ben sinds zaterdag in het bezit van mijn eerste gitaar.
Heb nog geen ervaring, maar ben al druk begonnen met leren.

Heb nu een Crafter ST-200 S3 met een Orange Crush PiX CR12L versterker bij Reichenbach in Zwolle gekocht, ben er super blij mee en hoop er veel mee te leren zodat ik straks samen met mijn vriendin kan spelen.
Mijn vriendin heeft sinds kort een akoestische gitaar en zo kunnen we samen leren om te spelen :crazyhappy:

Hier een foto van de gitaar die ik heb gehaald:

http://snakesonly.com/images/anders/gitaar.jpg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :crazyhappy:

Groeten,

Jos

Jasper.
20 juni 2011, 10:59
Welkom Jos,

Leuk dat je iemand hebt om samen mee te spelen. Motiveert misschien nog wat extra.

Wat is je muzieksmaak als ik vragen mag?

Josm1982
20 juni 2011, 12:11
Hi Jasper,

Ik vind alle muziek soorten eigenlijk wel leuk, alleen mijn voorkeur ligt bij pop. Mijn huidige doel is om mijn vriendin te kunnen begeleiden bij het zingen (zal nog wel even duren :seriousf: )

CID-Gibson
20 juni 2011, 17:18
Hallo allemaal,

Zal me ook maar even voorstellen :seriousf:

Mijn naam is Jos, ben 28 jaar en ben sinds zaterdag in het bezit van mijn eerste gitaar.
Heb nog geen ervaring, maar ben al druk begonnen met leren.

Heb nu een Crafter ST-200 S3 met een Orange Crush PiX CR12L versterker bij Reichenbach in Zwolle gekocht, ben er super blij mee en hoop er veel mee te leren zodat ik straks samen met mijn vriendin kan spelen.
Mijn vriendin heeft sinds kort een akoestische gitaar en zo kunnen we samen leren om te spelen :crazyhappy:

Hier een foto van de gitaar die ik heb gehaald:

http://snakesonly.com/images/anders/gitaar.jpg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :crazyhappy:

Groeten,

Jos

Beste

Ziet er een mooi Gitaar uit, speelt ze ook goed, ik vind ze te mooi om te spelen, maar moest mijn schat niet altijd op me roepen liet ik ze ook in de hoek staan, nee mooi gitaar :cooler:

Laat meer eens goed zien aan je gitaar wie jij bent grapje :crazyhappy: