PDA

View Full Version : Timo Somers - Rooftops cover



TimoSomers
19 juni 2011, 23:38
Heyyyyy!

Hier weer een cover van mij.
Ben zelf een stuk tevredener over deze dan de vorige, ben benieuwd wat jullie er van vinden!


http://www.youtube.com/watch?v=2WijHydlqjg

BibixMusic
20 juni 2011, 10:15
Stop met Delain en begin een eigen band..
Echt zo gaaf dit!

Vooral dat rauwe in je stem..

en de special effects op het einde :seriousf:

ER!K
20 juni 2011, 15:39
Hou alsjeblieft op met filmpjes plaatsen, ik voel me ongelooflijk minderwaardig zo :dontgeti:. Geweldig werk weer Timo! :seriousf:

hendrix2
20 juni 2011, 15:45
Mooi! Een andere kant van Timo, zeer leuk om te zien.

Fantastische gitaar ook. Ben zelf een enorme Godin freak. Hoe bevalt deze je?

Mithrandir
20 juni 2011, 15:48
Very nice Timo!!!!!


Wel een zeiknummer ... dat dan weer wel. Maar de uitvoering is cool, geweldige stem.
Een dingetje; wat gebeurt er nou op 0:49??

savale
20 juni 2011, 17:44
Een dingetje; wat gebeurt er nou op 0:49??

op 0:49 zit een klein timing missertje tussen de 2 gitaartracks...

Maaruh erg netjes. Je hebt een lekkere rauwe stem! Wel tof om ook zoiets te van je te horen!

trouwens: dit nummer gaat ook super bij je passen denk ik zo:
http://www.youtube.com/watch?v=rZds7HnSXyw

(check die uithalen aan het einde)

muziekschuur
20 juni 2011, 19:03
Dat einde met die toonladder heb ik nog niet eerder zo gezien. Mooi.

pasqual
20 juni 2011, 22:27
best wel goed gezongen. het is vooral een kwestie van durven, denk ik. je gewoon helemaal geven. ik moest wel ff glimlachen op het einde: dat lachje toen je dat loopje deed....mooi.

TimoSomers
23 juni 2011, 20:39
Thanks voor de feedback iedereen, tof!!

Qua timing loopt alles niet zo soepel over, maar dat ligt eraan dat ik de zang heb gezongen over het origineel heen zegmaar en daarna de gitaren heb gedaan (en daarna de zang vervangen door dit live), maar ik wist het bpm niet van dit nummer dus dat is zonder metronoom. Maakt opzich niet zoveel uit natuurlijk, maar als je dan gaat knippen en plakken krijg je kleine foutjes indd.

De Godin bevalt erg goed btw! Het was een afweging tussen echt akoestisch of echt mooi zegmaar (Seagull VS Godin) en de Godin vind ik wel echt mooi klinken.
Overigens heb ik hier expres niet zoveel met de sound (en spel) gedaan, omdat ik het allemaal niet te gelikt wou maken, ik wou het een keer goed rauw houden, met de nadruk op de zang.