PDA

View Full Version : Mijn kado voor mijzelf



Bates15
23 mei 2003, 21:03
Morgen jarig dus heb ik maar een kado gekocht voor mezelf. Een floorboard voor de POD II. MEGA DUUR :sad: 379,-- pleuro

Ongelovelijk, wat een schandalige prijzen zeg. Maarja, ik had m nodig. Gelijk getest en hij is vreslijk goed. Ik had eerst de FB4, met vier knpojes en nu dus alles er op en er aan. Echt een aanrader, maar wel een 2e hands ergen scoren of wachten tot de pijs keldert....

wietse
23 mei 2003, 21:11
vakantie geld is binnen zeker?

Bates15
23 mei 2003, 21:23
hahaha, Heb ik idd hard voor gewerkt man! :smile:

FNaRK
23 mei 2003, 23:47
is dat zo'n grote met de 2 voetpedalen ?
Zijn die krengen zo duur ? Ik heb net een POD Pro gekocht, incl. een pedalboard voor 600 pleuro.....
Maar het is idd een fijn pedaal ! Snap alleen niet dat ze zo duur moeten zijn :sad:

sash
23 mei 2003, 23:58
379 Euro?! Allejezus dat is veel... Voor dat geld had je ook een Pod XT kunnen kopen, je Pod 2 verkopen voor 200 euro en het overige geld opsparen tot een pedaal :smile:

Kjiratsiekoedel
24 mei 2003, 00:08
De reden voor de prijs is een beetje als bij printers en bijbehorende inkt: 'goedkope'vertserker, maar dan wil je meer en zit je vast aan een floorboard dat bijna even duur is!!

Ik heb hem gekocht voor 200 euro, voortaan toch ff beter zoeken voor de 2e hands.

Bates15
24 mei 2003, 06:59
Jaja, gierig als ik ben heb ik hem nieuw gekocht. Idd die met twee pedalen. Ik ben verder uiterst content met mijn Podje II. Zou niet weten waarom ik nu de XT zou willen kopen. De voetpedaal maakt het genot allenmaar meer!!!!

Ik geloof dat ik een makkelijke prooi ben in dit soort dingen. Als ik genoeg geld heb dan koop ik het gewoon. Noem het maar dom.

Ic3gl0vE
24 mei 2003, 11:15
tja... als je nu veel tevredener bent met je pod is dat toch goed? Een pakje snaren kost tegenwoordig ook al vaak 10 euro.

Als je een apparaat 'compleet' wilt hebben kost dat gewoon altijd veel :sad:


veel plezier met je pedaal!

Rwin
24 mei 2003, 11:48
kon hem ook van mijn collega kopen. ik wed voor de helft van de prijs.
Bijna niet gebruikt. hij heeft nu een FB-4. hij schakelde toch nooit door de banken heen. en wah heeft ie van VOX McCort ofzoiets.

dus...
mail maar als iemand interrese heeft.

Rwin

FragDaddy
24 mei 2003, 15:17
ach joh, als jij het wilt hebben moet je het gewoon kopen.

er zijn ook zat gitaristen die voor vele duizenden euro's gitaren kopen, terwijl ze het ook best afkunnen met een gitaar van 500 euro.. hetzelfde met versterkers.

geen probleem toch?

in iedergeval mooi dat je er tevreden mee bent!

BLOK182
24 mei 2003, 15:30
Mooi dingetje, en alvast gefeliciteerd!

sash
24 mei 2003, 18:04
Op 2003-05-24 06:59, schreef Bates15:
Ik geloof dat ik een makkelijke prooi ben in dit soort dingen. Als ik genoeg geld heb dan koop ik het gewoon. Noem het maar dom.


Dan ken je mij nog niet :grin: