PDA

View Full Version : Gibson Les Paul Studio 50 Tribute.



BobvanKempen
18 juni 2011, 22:17
Heeft iemand hier toevallig al ervaring met zon 50 tribute? Ik zit eigenlijk heel erg te gassen op die worn honey burst maar er is hier niet iets in de buurt waar ik er even een kan proberen en dat wordt dan dus via internet bestellen.

Kortom, hoe verhoud deze gitaar zich met een "normale" studio.

Wederom bedankt.

bass blom
18 juni 2011, 22:21
ik zou als ik er eentje zomaar bij wilde hebben hem zo bestellen.
dat is die met P90's toch?
en dan die kleur ook ja.
op het les paul forum zag ik volgens mij een hoop positief commentaar.

BobvanKempen
18 juni 2011, 22:24
ik zou als ik er eentje zomaar bij wilde hebben hem zo bestellen.
dat is die met P90's toch?
en dan die kleur ook ja.
op het les paul forum zag ik volgens mij een hoop positief commentaar.

Nee de 50 is met de humbuckers en hoewel het niet veel geld is is het voor mij gezien mijn andere aankopen van de afgelopen weken nu toch best een hele smak geld. En voor het zelfde geld heb ik een normale studio via Marktplaats en dan kan ik er op spelen voor ik hem koop en weet ik zeker dat het goed is.

bass blom
18 juni 2011, 22:29
dan zou ik dat ook doen ja

Mitch
18 juni 2011, 22:33
Nee, 50s is met P90s hoor.
Check even de topics hier in Elektrische Gitaren die ik geopend heb via de geavanceerde zoekfunctie of mijn profiel, want ik heb aan alle Studio Tributes topics gewijd.
De honey burst was destijds als een speer uitverkocht, met de 60s en de HB zijn er nieuwe kansen.

macwilliams
18 juni 2011, 22:34
Misschien heb ik het mis maar de '50 tribute is toch P90's en de '60 tribute met de buckers?

Edit:

Damn, klote reakietijd van m'n telefoon ook :)

BartBlackMagic
18 juni 2011, 22:35
Hmm de Gibson Les Paul Studio 50 Tribute is toch echt met P90's hoor, klik (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-50s-Tribute.aspx)! De prijs (http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Gibson-LP-Studio-60-s-Tribute-WHB-Worn-Honey-Burst/art-GIT0021025-000)...
De 60 Tribute (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-60s-Tribute.aspx) is ook met P90's.
EDIT: er is blijkbaar ook een Tribute 50 (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-50s-Tribute-Humbucker.aspx) versie met humbuckers (490R Alnico II in de nek en 498T Alnico in de brug).

BobvanKempen
18 juni 2011, 22:38
Dan doet Thomann een beetje jokken op de website en dat denk ik nou toch ook niet: http://www.thomann.de/nl/gibson_les_paul_studio_worn_hb.htm

Mitch
18 juni 2011, 23:18
Vandaar dat ik verwees naar mijn topics, ze gaan ook te snel om te onthouden :D
50s, 60s, 50s HB. Jij bedoelt dus de laatste.

macwilliams
18 juni 2011, 23:32
Hmm de Gibson Les Paul Studio 50 Tribute is toch echt met P90's hoor, klik (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-50s-Tribute.aspx)! De prijs (http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Gibson-LP-Studio-60-s-Tribute-WHB-Worn-Honey-Burst/art-GIT0021025-000)...
De 60 Tribute (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-60s-Tribute.aspx) is ook met P90's.
EDIT: er is blijkbaar ook een Tribute 50 (http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Studio-50s-Tribute-Humbucker.aspx) versie met humbuckers (490R Alnico II in de nek en 498T Alnico in de brug).

Ach krijgt nou tetten, die is nieuw voor me.
Dus ik ben toch niet het alwetende orakel. :D

BobvanKempen
18 juni 2011, 23:37
Ach krijgt nou tetten, die is nieuw voor me.
Dus ik ben toch niet het alwetende orakel. :D

En ik alweer bang dat ik iets heel doms vroeg.

macwilliams
19 juni 2011, 09:58
Ze hebben een gekamerde body en zijn dus lekker licht van gewicht. Hij zal wel wat wolliger gaan klinken t.o.v een solide studio maar met de juiste elementen kan dat juist een voordeel zijn.

Ik heb P94's in een sheraton zitten en dat klinkt lekker "bombastisch" zwaar zeg maar. Maar de sheraton is meer hol dan de studio dus kan iets minder zwaar klinken en iets meer helder.

Dat is wat ik veracht, ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen.

Dus binnenkort een HeppieNieuwGieterDai?

Mitch
19 juni 2011, 11:35
Wolliger omdat -ie gechambered is? Oei, mac... glad ijs.

macwilliams
19 juni 2011, 11:51
Wolliger omdat -ie gechambered is? Oei, mac... glad ijs.

Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar zo klinkt het in mijn oren. Er lijkt een soort van vermeerderd mid laag in te zitten. Het is ook maar uit mijn eigen ervaring met mijn eigen gitaren!!

Maar vertel gerust hoe het wel zit of jouw ervaring hiermee, misschien bedoel ik het wel goed maar omschrijf ik het fout? Dus corrigeer me maar waar nodig, dan kan ik van het gevaarlijke gladde ijs. Het dooit namelijk al een tijdje :D

Hendriks
19 juni 2011, 12:19
Zo'n 50's Goldtop met P90's lijkt mij wel wel wat ,maar zie ze nergens te koop helaas.
Overigens (beetje offtopic) ben ik wel even geschrokken van de kwaliteit van een een Gibson LP standard Faded deze week , ik heb er namelijk 1 gehad en na een paar dagen weer verkocht , hij was nieuw en was die slecht afgewerkt en voelde erg goedkoop(ik was even bang dat ik een chinees gekocht had) aan , de topkam was schrikbarend , snaren veels te hoog en bij iedere bend hoorde je een knappend geluid en kon je weer gaan stemmen , echt een domperd en dat voor een gitaar van €1600.

Venlonaer
19 juni 2011, 14:02
Thomann:

inkl. 30 dagen Money Back-garantie
inkl. 3 Jaar garantie van Thomann


Kun je hem toch gewoon bestellen en uitproberen?:ok:

Mitch
19 juni 2011, 14:18
Huh? Een Standard Faded voor 1600E nieuw?? Die snap ik even niet. Standard Fadeds worden toch al even niet meer gemaakt, of is er weer een nieuwe serie? De vorige serie ging de uitverkoop in voor 1400E en meer zou ik er destijds al niet voor gegeven hebben...
Gibson en topkammen, sja. Dat wil maar niet lukken. Laat 'm vervangen en je hebt een puike gitaar, maar de stelling "dat zou in orde moeten zijn op een dergelijke gitaar" valt niets tegenin te brengen.

@mac: het lijkt nu sowieso of je de klankeigenschappen van een Sheraton (semihollow) doortrekt naar een chambered solid body. Dat is eigenlijk al appels met peren vergelijken. Ik ben er zelf nog niet uit, maar mijn ervaring tot nu toe is dat chambered bodies akoestisch harder zijn en daardoor afhankelijk van een hoop andere factoren wat steviger kunnen klinken, met een licht gebrek aan mid laag en 'diep' laag.
Maar goed, bij De Gier had ik daar pas ook weer een discussie over. Die heeft zijn nieuwe model, de Authority, nu een paar keer gebouwd als volledig solid body en chambered en hij vond er eigenlijk niet zo heel veel verschil in zitten. En da's wel iemand die ik lang genoeg ken om waarde aan zijn mening te hechten, zeg maar ;)
Hoe dan ook zie ik op verschillende fora regelmatig mijn idee voorbij komen. Wat 'harder' (wat sommigen zien als ongenuanceerd', anderen juist als 'levendig'), makkelijker helder van klank maar iets minder dik in het laag en mid laag.

Hendriks
19 juni 2011, 14:18
Thomann:

inkl. 30 dagen Money Back-garantie
inkl. 3 Jaar garantie van Thomann


Kun je hem toch gewoon bestellen en uitproberen?:ok:

Alleen de 60's zie ik daar staan , die hebben een"Slim taper"neck en die wil ik niet.

macwilliams
19 juni 2011, 14:49
Mitch,

Voor zover mijn uitleg talent. Wat ik probeerde uit te leggen is dat het ergens tussen de hollow en de solid zit maar niet perse in het midden. Ik kan het niet met metingen noch berekeningen onderbouwen maar in mijn oren zit het daar ergens.

Zo had ik dus ook bedacht dat blackouts in een gekamerde wel te gek zouden moeten klinken.

Pepe
19 juni 2011, 15:04
De humbucker versie is een dealer model, alleen voor Thomann.

Totdat Thomann ze in een keer verkoopt natuurlijk, dan gaat er een wekker bij Gibson.

In mijn beleving wordt een gekamerde solidbody helderder, de mids verminderen en je hoort beter de boventonen. Dat kan goed werken voor een anders wollige neckpickup maar je levert in bij de brug, dat kan dun gaan klinken.

Een LP van goed licht mahonie, zoals de Historics, zit er een beetje tussen in. Aangezien er vooral gekamerd wordt bij het zware mahonie kan het zomaar prima uitpakken.

Hendriks
19 juni 2011, 16:02
@Mitch , het ging om een onbespeelde LP bj 2009 en heb van horen zeggen dat hij nieuw iets van 1600 koste .
Dat van die topkam vind ik echt onbegrijpelijk , cheap plastic en ook nog eens slecht ingevijlt , slechte reclame .

geert1976
19 juni 2011, 16:08
@Mitch , het ging om een onbespeelde LP bj 2009 en heb van horen zeggen dat hij nieuw iets van 1600 koste .
Dat van die topkam vind ik echt onbegrijpelijk , cheap plastic en ook nog eens slecht ingevijlt , slechte reclame .

De topkammen van Gibson zijn inderdaad niet altijd van je dat.
Ik snap eigenlijk niet goed, waarom Gibson geen Graptech of goede bone-topkammen monteerd, dat mag er voor dat geld inderdaad wel af.

Bij al mijn Gibsons heb ik de plastic topkammen vervangen (in geval van een vibratosysteem) of zelf opnieuw ingevijld.

Hendriks
19 juni 2011, 16:19
De topkammen van Gibson zijn inderdaad niet altijd van je dat.
Ik snap eigenlijk niet goed, waarom Gibson geen Graptech of goede bone-topkammen monteerd, dat mag er voor dat geld inderdaad wel af.

Bij al mijn Gibsons heb ik de plastic topkammen vervangen (in geval van een vibratosysteem) of zelf opnieuw ingevijld.

Voor een paar euro meer zetten ze er een goede topkam in en voorkomt veel ergenis , bij Fender monteren ze nu Tusq van de USA Standaard , daar begint het nu langzaam door te dringen.
Ik vond het echt een afknapper , er mankeerde overigens nog wel wat meer aan , van het hout bij de afdekplaat achterop kreeg ik splinters in de vingers , hout was gerafeld. Fretwerk was ook niet top (scherpe randen).
Maar goed ik heb afgelopen week meer slechte gitaren in handen gehad , ook 1 van een Nederlandse topbouwer(?) , hals stond er behoorlijk scheef op , ging om een gitaar van meer dan €2500 , daar zat dan wel weer een fatsoenlijke topkam op.:)

Mitch
19 juni 2011, 16:22
Je moet je sowieso afvragen waarom van een destijds redelijk populair model er één twee jaar lang blijft verstoffen. Niet ondenkbaar dat dat het slechtste exemplaar was.

Hendriks
19 juni 2011, 16:34
Je moet je sowieso afvragen waarom van een destijds redelijk populair model er één twee jaar lang blijft verstoffen. Niet ondenkbaar dat dat het slechtste exemplaar was.

Laten we het er maar op houden dat het exemplarisch was , maar het was wel een afknapper.

guitarkid
19 juni 2011, 19:37
Zo'n 50's Goldtop met P90's lijkt mij wel wel wat ,maar zie ze nergens te koop helaas.


Hallo Henk.

Stond vorige week in Groningen bij Tonika, misschien is hij er nog. Ik was daar voor een Tele, maar heb die Gibson ook geprobeerd vanwege de P-90's. Het geluid is zeer OK (en zorgt ervoor dat ik echt nog eens een LP of Tele met P90's wil), de Goldtop paint etc. ook, maar met de feel (dik, 50's, dus waarschijnlijk wel wat jij wilt) en afwerking van de hals kon ik niets. Nou moet ik wel zeggen dat de gitaar niet optimaal was afgesteld.

Gr. Coos

Hendriks
19 juni 2011, 19:41
Hallo Henk.

Stond vorige week in Groningen bij Tonika, misschien is hij er nog. Ik was daar voor een Tele, maar heb die Gibson ook geprobeerd vanwege de P-90's. Het geluid is zeer OK (en zorgt ervoor dat ik echt nog eens een LP of Tele met P90's wil), de Goldtop paint etc. ook, maar met de feel (dik) en afwerking van de hals kon ik niets. Nou moet ik wel zeggen dat de gitaar niet optimaal was afgesteld.

Gr. Coos

Ga ik morgen even langs Tonika , altijd een wens geweest een GT met P90's.
Bedankt Coos.

Mike999999999
19 juni 2011, 19:57
Hebben alle gibson plastic topkammen dan, de mijne heeft er een van bot, al weet ik natuurlijk niet wat de vorige eigenaren er allemaal mee gedaan hebben.

Morio66
19 juni 2011, 22:35
Niet alles gelezen, maar ik heb er eentje, met P90's...
ZEER tevreden, echt mooi geluid en heerlijke hals.
Mijn LP studio uit 1995 gaat er uit, te zwaar voor mij (rug probleempjes) en ik zat er aan te denken dat Thomann broertje met humbuckers aan te schaffen, of de SG tribute. Twijfel nog, daar een SG bovenaan het lijstje staat.
Maar ga geen gitaar kopen op afstand, wellicht dat Gibson ooit wijs wordt en ze ook gewoon in NL gaat verkopen.
Terug naar de 50's tribute.. soms zie je er wel eentje staan, is meestal de zwarte, die heb ik zelf ook en vind ik erg mooi.

Jay75
20 juni 2011, 00:02
In Eindhoven hangt nu de 60s tribute goldtop bij Feedback. Met P90s ook

refused199
20 juni 2011, 00:19
Dat verbaasd me... Toen ik namelijk begin dit jaar bij Feedback ging informeren of deze gitaren geleverd zouden worden kreeg ik, nadat ze het nagevraagd hadden. te horen dat deze vanuit de fabriek al uitverkocht waren en zij er sowieso geen hebben weten te bemachtigen.

guitarkid
20 juni 2011, 09:34
Dat verbaasd me... Toen ik namelijk begin dit jaar bij Feedback ging informeren of deze gitaren geleverd zouden worden kreeg ik, nadat ze het nagevraagd hadden. te horen dat deze vanuit de fabriek al uitverkocht waren en zij er sowieso geen hebben weten te bemachtigen.

Maar hoe gaat dat vaak: in eerste instantie wordt er een beperkte oplage geleverd en iedereen rent als een speer naar de winkel om zo'n gitaar te hebben (ik neigde daar eerst zelfs ook naar) en dan na een tijdje worden de gitaren gewoon weer regelmatig geleverd aan de diverse "officiele" Gibson-winkels. Vreemd dat een grote winkel als Feedback ze dan niet heeft of had, terwijl ik er een aantal in Groningen heb gezien. Vorige week dus nog. Hendriks, rennen...!!!!! :seriousf:

Hendriks
20 juni 2011, 10:09
Op de site van Tonika staat een 60's GT , ik zal er deze week eens langsrijden.

guitarkid
20 juni 2011, 10:20
Op de site van Tonika staat een 60's GT , ik zal er deze week eens langsrijden.

Ah, een 60's GT en geen 50's dus. Sorry! Ik vond de hals dan toch wel wat dik. Maar misschien lag het aan de afstelling. Zoals gezegd, ik vond die niet best. Ik ben benieuwd!

Gr. Coos

Hendriks
20 juni 2011, 10:22
Ik ga hem gewoon proberen , ik moet toch nog wat plectrums hebben (excuus).

Jay75
20 juni 2011, 10:23
Dat verbaasd me... Toen ik namelijk begin dit jaar bij Feedback ging informeren of deze gitaren geleverd zouden worden kreeg ik, nadat ze het nagevraagd hadden. te horen dat deze vanuit de fabriek al uitverkocht waren en zij er sowieso geen hebben weten te bemachtigen.

Waarschijnlijk de 50's dan, maar dit is een 60's ;)

refused199
20 juni 2011, 12:15
Maar hoe gaat dat vaak: in eerste instantie wordt er een beperkte oplage geleverd en iedereen rent als een speer naar de winkel om zo'n gitaar te hebben (ik neigde daar eerst zelfs ook naar) en dan na een tijdje worden de gitaren gewoon weer regelmatig geleverd aan de diverse "officiele" Gibson-winkels. Vreemd dat een grote winkel als Feedback ze dan niet heeft of had, terwijl ik er een aantal in Groningen heb gezien. Vorige week dus nog. Hendriks, rennen...!!!!! :seriousf:

Nee het gaat anders. Gibson heeft een internationale database waarin wordt aangegeven welke gitaren bij hun op voorraad zijn en welke binnenkort uitgeleverd gaan worden. Zo ook bij de gelimiteerde 50's en 60's Tribute. Daarin kunnen winkeliers dus aangeven hoeveel ze er willen ontvangen en is het bij nog niet gemaakte gitaren zoals de Tributes het geval dat je daar nog wel even op kunt wachten. Die database is dus volledig up to date en wanneer een winkelier een bestelling doet wordt deze direct van de beschikbare gitaren afgetrokken.
Winkeliers starten vervolgens intekenlijsten waarbij je een aanbetaling kunt doen, dit betekent dus dat je een gitaar koopt zonder dat je hem gezien hebt. Het voordeel is wel dat de mensen die zich inschrijven er verzekerd van zijn zo'n gelimiteerde gitaar te ontvangen.
Maar wanneer de winkelier meer gitaren heeft besteld dan vooraf zijn gereserveerd, dan verschijnen ze natuurlijk alsnog in de winkel aan de muur.



Waarschijnlijk de 50's dan, maar dit is een 60's ;)

Nee ik had het over de 60's met p90's.

guitarkid
20 juni 2011, 12:26
Nee het gaat anders. Gibson heeft een internationale database waarin wordt aangegeven welke gitaren bij hun op voorraad zijn en welke binnenkort uitgeleverd gaan worden. Zo ook bij de gelimiteerde 50's en 60's Tribute. Daarin kunnen winkeliers dus aangeven hoeveel ze er willen ontvangen en is het bij nog niet gemaakte gitaren zoals de Tributes het geval dat je daar nog wel even op kunt wachten. Die database is dus volledig up to date en wanneer een winkelier een bestelling doet wordt deze direct van de beschikbare gitaren afgetrokken.
Winkeliers starten vervolgens intekenlijsten waarbij je een aanbetaling kunt doen, dit betekent dus dat je een gitaar koopt zonder dat je hem gezien hebt. Het voordeel is wel dat de mensen die zich inschrijven er verzekerd van zijn zo'n gelimiteerde gitaar te ontvangen.
Maar wanneer de winkelier meer gitaren heeft besteld dan vooraf zijn gereserveerd, dan verschijnen ze natuurlijk alsnog in de winkel aan de muur.


Ok! Ik ben misschien toch iets te cynisch.... :makeup:

munkie
20 juni 2011, 19:16
Hoe is de kwaliteit van die nieuwe Trubutes vergeleken met de ouwe 90s Studio's? Qua prijs ontloopt het elkaar niet veel.

RedBuell
20 juni 2011, 22:07
Damn GAS!
http://www.thomann.de/nl/gibson_les_paul_studio_worn_gold_top.htm?sid=a71ec bb8b560a37a5eca25680dad76c7

d1rk
1 augustus 2011, 21:53
Blijkt dat ze allemaal uitverkocht zijn... ...ben benieuwd of ze terugkomen!

Groet

Dirk

thierry1982
26 oktober 2011, 22:34
Ze zijn er weer. Ben aan het twijfelen of ik mijn 60th Anniversary Tele ga verkopen en zo'n Tribute gaan aanschaffen.

Mr. Dynamite
26 oktober 2011, 23:02
Erg vette gitaren, en niet duur... :soinnocent:
Potentieel GAS object, enkel de bankrekening laat het niet toe :seriousf:

Mitch
27 oktober 2011, 09:40
Zijn die 50s er weer of bedoel je de 60s? En waar zijn ze dan? Winkel of op de Gibson site?

ACSlater
27 oktober 2011, 21:04
Zijn die 50s er weer of bedoel je de 60s? En waar zijn ze dan? Winkel of op de Gibson site?

Thomann heeft de 50s in ieder geval leverbaar. Zo'n Goldtop ziet er toch fantastisch uit. Ik heb net wat geld voor een Strat gespaard maar twijfel nu weer. Het gaat dan alleen maar om de looks want ik weet van te voren dat mijn LP Custom beter klinkt. Dan toch maar een Strat want die voegt nog een geluid aan mijn collectie toe die ik niet heb.

Fireburst
27 oktober 2011, 21:25
Opgelet : deze zijn met humbuckers, de vorige serie was met P90's. Niet helemaal hetzelfde dus...

Het blijft wel een erg mooie Gibson voor (ietsje meer als) Epiphone money.

Mr. Dynamite
27 oktober 2011, 23:26
Maar is het een beetje kwaliteit dan? De witte studio van een kameraad speelt erg lekker, is het te vergelijken? Er zit wel redelijk wat prijsverschil in, of zit dit vooral in de lak?

d1rk
11 december 2011, 10:41
Iemand al deze gitaar van thomann in huis?

Groet,

Dirk

Cageryu
1 februari 2012, 18:14
Ik heb er een gekocht drie weken geleden en vind hem fantastisch, moet wel aan toevoegen dat ik een newbie ben en voor geen meter kan spelen maar daar word elke avond aan gewerkt.
Alleen vind ik het een beetje cheap van Gibson dat de humbuckers niet zijn bedekt met een cover. Heb net geïnformeerd of we deze kunnen bedekken met een chroom cover maar nog geen antwoord gekregen.
voor de rest ben ik zeker fan van deze gitaar en de prijs, voor die prijs kon ik het echt niet laten staan daar ik eigelijk de winkel was binnen gegaan voor een Epiphone Les Paul Custom.

macwilliams
1 februari 2012, 18:32
Welke heb je?
Ik heb de honeyburst en het is idd een te gekke gitaar.
Heb alleen niks met de standaard elementen, gaan eruit en denk seymour duncans er weer in.

Cageryu
1 februari 2012, 19:08
De Satin Ebony versie.
die humbuckers klinken wel mooi vol vergeleken met mijn ouwe SG van Aria.
Voor die prijs is natuurlijk alles voor verbetering vatbaar, dus ook de hardware.

macwilliams
1 februari 2012, 19:40
Zwart is ook mooi. En je kunt er wel chromen kapjes voor de elementen krijgen moet je wel de juiste bestellen. Moet je wel opletten dat het geen kapjes zijn voor F-spaced elementen zijn.

er zijn ook kapjes bij die een soort van opengewerkt zijn. Die zijn ook heel mooi en die kun je bestellen bij tone-factory (.nl)

Hotpepper01
1 februari 2012, 19:54
Diet tributes zijn echt geweldig. Ik heb een goldtop en heb heel lang op een zwarte 50s tribute gegast. Maar dan met P90s en niet met humbuckers om er dan zwarte plastics op te zetten en aged hardware van Faber. Als een soort van poor mans 55 custom.... Leek me helemaal geweldig. Maar ja, dan bleef het toch een ge upgrade 50s tribute. Ik heb dat plan laten varen en een Edwards LPC met Seymour Duncan P90s erin gekocht. Kostte me onderaan de streep ongeveer evenveel en heeft wel de block inlays, de vergeelde binding, de ebben toets enz. En doet trouwens echt niet onder voor mn echte Gibson LP Custom Black Beauty.

macwilliams
1 februari 2012, 20:36
Dit zijn die open kapjes die bij tone-factory vandaan komen. De elementen zijn Prails van seymour duncan.http://img.tapatalk.com/5ed7a6af-9436-0c38.jpg

Cageryu
1 februari 2012, 21:23
Wat zegt de sound na montage van de kapjes. Wordt die beinvloed door de kapjes of niet?

macwilliams
1 februari 2012, 21:33
Ik heb persoonlijk geen verandering waargenomen. Dat kan komen omdat ze open zijn van boven.