PDA

View Full Version : Gallien&Krueger NEO cabinet



Rohai
16 juni 2011, 23:33
Goede avond mede bassisten, heeft iemand hier ervaring met de lichtgewicht speakercabs van bijvoorbeeld G&K? En zo ja, wat zijn deze?
Helaas worden deze nergens in de buurt van waar ik woon verkocht. Anders was ik zelf gaan luisteren.
Ik heb zojuist de Peavey VB2 top aangeschaft en wil een goed kabinet, maar liefst zo licht mogelijk qua gewicht.

HaroldA
17 juni 2011, 00:05
Zijn die Mark Bass dingen ook niet heel licht?

Wabbie
17 juni 2011, 01:44
Bijna ieder modern merk heeft tegenwoordig wel lichte speaker kasten. Ik zou zeggen test er gewoon een aantal uit. Ik zweer zelf nog steeds bij mijn oude zware Eden en Trace Elliot cabs.

Marcel2
17 juni 2011, 19:19
Ik speel sinds een paar jaar via Markbass versterking, Little Mark II versterker en Markbass 104HR cab.
Omdat ik een ongekleurd geluid en lichtgewicht spullen wilde ben ik bij Markbass uitgekomen.
Heb er nog geen seconde spijt van.

Tunes
17 juni 2011, 22:11
Topis starter komt uit Nijmegen zie ik.

ik zou zeggen ga is bij bassmatters langs www.bassmatters.nl , hij zit in nijmegen (kronenburgsingel) en heeft veel goed spul waaronder markbass en G&K.

Heb zelf markbass en ben er zeer tevreden over, licht en een geweldig geluid.
Was eerst erg sceptisch over deze lichte versterkers en cabinets, maar ben werkelijk erg onder de indruk.

Ik zou zeggen snel bij Paul langs gaan.

O ja, wel je eigen versterker mee nemen, mijn ervaring is dat de combinatie nogal uitmaakt en dat zeker niet elk cabinet het juiste is voor elke versterker.