PDA

View Full Version : Ik zal me even netjes voorstellen



Wollie
16 juni 2011, 23:28
Ik zal me even netjes voorstellen;).

Ik ben Michel 23 jaar en woon in het uiterste zuiden van het land!

Ik speel (probeer) nu weer ongeveer 1,5 jaar gitaar (akoestische en electrische gitaar).
Ik heb vroeger van mijn 8e tot mijn 12/13e gitaarles gehad (klassieke gitaar). Toen ik op de middelbare school zat had ik er totaal geen zin meer in en heb er toen de brui aan gegeven.

Ik was ongeveer 2 jaar geleden in de Lidl, ja de Lidl en zag daar per toeval een Yamaha EG012 tekoop staan (startset, gitaar, versterkertje etc). En heb toen uit pure impuls die gitaar direct gekocht. Vraag me niet waarom maar het begon ineens weer te kriebelen. (Yamaha is inmmiddels weer verkocht, maar heb er zeker een jaar fun van gehad).

En sindsdien ben ik weer besmet met het virus gitaren/ gitaar spelen. Ondertussen heb ik ook nog een akoestische (Yamaha FG700MS) en electrische (Jack & Danny LC300 CS) aangeschaft. Tevens heb ik onlangs een Roland Cube 40XL aangeschaft. Komende woensdag ga ik 3 London City gitaren afhalen in Apeldoorn die ik heb gewonnen (beetje per ongeluk, weer erg impulsief:p) op de faillissement veiling van JIC. Gelukkig wel 3 verschillende modellen voor een zeeeerr zachte prijs. Ik had gedacht bied er op 3:cooler: dan zul je altijd wel eentje hebben, maar er ging niemand overheen. Dus nu heb ik ze alle drie. Een Spitfire MK2 CAR, Comet 3TS en Comet Thinline Natural.

Ik luister(speel) naar heel veel soorten muziek, maar muziek wat ik zelf snel opzet is....Rolling Stones, Pearl Jam, Nirvana, The Black Keys, DeWolf, Led Zepplin enz, enz...(wil niet zeggen dat ik dat ook speel).

Ik hoop hier (on)zin op het gebied van gitaren te kunnen vinden en delen met jullie.

Hopelijk heb ik jullie een beetje duidelijk gemaakt met wie ik ben....in het heel kort.

Arrivederci

Brewskie
16 juni 2011, 23:38
Hoi Wollie,
Welkom op het forum. Goede introductie. Leuk verhaal over die veiling.

INOXROX
17 juni 2011, 08:59
He Wollie !
Mooie introductie met dat verhaal over die veiling . Zo groeit een collectie wel snel .
enne .... goed te horen dat 't weer is gaan kriebelen . Welkom !

lefthandstrat
17 juni 2011, 11:19
Welkom Wollie en veel plezier op het forum. Ik heb in Apeldoorn ook een LC "gewonnen :seriousf:", een lefty Comet Tele, voor 90 euro ex btw en veilingkosten.

Wollie
17 juni 2011, 19:25
Aah nice ja.....ben eens benwieuwd voor die prijs.... Ook komende woensdag ophalen? Of laat je ze verzenden?

lefthandstrat
17 juni 2011, 22:29
Aah nice ja.....ben eens benwieuwd voor die prijs.... Ook komende woensdag ophalen? Of laat je ze verzenden?

Ik haal hem zelf op :B