PDA

View Full Version : gitaarles omgeving oldenzaal



hansoh
13 juni 2011, 13:21
Zou graag mijn hobby weer willen oppakken en zoek een gitaarleraar(es) in de omgeving oldenzaal heb altijd klassiek les gehad maar dat is alweer 20 jaar geleden zou nu meer accoorden enz. willen spelen op een western die ik al heb nl een washburn

speulmenneke
25 juni 2011, 18:52
Hansoh,

Ik heb je een privebericht gestuurd.

arjanb01
25 juni 2011, 18:57
Zou graag mijn hobby weer willen oppakken en zoek een gitaarleraar(es) in de omgeving oldenzaal heb altijd klassiek les gehad maar dat is alweer 20 jaar geleden zou nu meer accoorden enz. willen spelen op een western die ik al heb nl een washburn

Benader Christiaan Kuipers eens, bij mijn weten geeft hij elektrisch gitaarles, ik weet trouwens niet of hij nog in oldenzaal woont. Ff checken dus.

obiwan
31 juli 2011, 21:11
Hoe vind ik deze man? Heb je adres, e-mail of tel. nummer?

Kralik
16 augustus 2011, 10:28
Niemand hier komen? Wacht nog op informatie. .

cliff de wit
17 augustus 2011, 18:36
Zou graag mijn hobby weer willen oppakken en zoek een gitaarleraar(es) in de omgeving oldenzaal heb altijd klassiek les gehad maar dat is alweer 20 jaar geleden zou nu meer accoorden enz. willen spelen op een western die ik al heb nl een washburn

Hallo,ik geef sinds kort weer les vanuit Enschede in div stijlen Jazz,Blues,Funk,Fusion Rock enz.

Gr,Cliff de Wit

Daniel Gray
10 juni 2012, 23:59
He, ik geef les in oldenzaal enschede en denekamp zowel in mijn eigen lesruimte in enschede als aan huis. Wij hebben een aantal leerlingen in denekamp en oldenzaal en ik wil je wel als je nog geen les hebt een gratis proefles geven.

mail mij anders op info@rockcollege.nl

groeten Daniel

patricksgitaarles.nl
16 augustus 2012, 11:36
Hey hansoh,
Ben je er in geslaagd om je hobby weer op te pakken?
Zo nee kijk ff op mijn website www.patricksgitaarles.nl
gr patrick