PDA

View Full Version : Ubisoft gaat partnerschap aan met Gibson Guitar



Rohtagran
13 juni 2011, 11:24
//geen idee waar ik dit moest posten


HOOFDDORP - Ubisoft gaat een parterschap aan met Gibson Guitar, om voor de game Rocksmith een bundel met gitaar naar de winkels te brengen. Dit meldt de website Shacknews.

Een partnerschap aangaan met Gibson Guitar voor de Rocksimth-bundel is een geweldige beslissing voor beide bedrijven", adus Tony Key van Ubisoft.
"Gibson staat bekend om zijn gitaren van wereldklasse kwaliteit, en we zijn er trots op dat het bedrijf achter de kwaliteit en ervaring van Rocksmith staat."

De bundel voor rocksmith bevat de game, een speciale kabel om de een elektrische gitaar te verbinden aan een console en een Epiphone Les Paul Junior-gitaar.
De bundel gaat 199 dollar kosten (ongeveer 140 euro). Er is ook een versie zonder gitaar verkrijgbaar, die voor 80 dollar (ondeveer 60 euro) over de toonbank gaat. Daarnaast krijgen consumenten die de game aanschaffen een kortingsbon van 25 euro om een echte gitaar mee aan te schaffen.

Rocksmith is een muziekgame die de lijnen tussen echt muziek maken en het spelen van een spel tracht te vervagen. In de game draait het enkel om de gitaar als speelbaar instrument


En die 25 euro korting op een gitaar doet het gewoon XD.

Epiphoneee
13 juni 2011, 11:34
Nou voor die kortingsbon neem ik het.

Nee, ik ben geen fan van Ubisoft. Slechte games, slechte customer service (UITERST slecht!) etc.

Het enige goede dat ze ooit hebben uitgebracht was Rayman. Dat spel blijft een klassieker!

Dus ik verwacht niet te veel.

Liquid_Metal
13 juni 2011, 12:52
Jezus wat een spelfouten. Wie willen ze daarmee overtuigen?
Wat gaat dit voor nieuws opleveren ivm Guitar Hero?

budje
13 juni 2011, 13:12
leuk, een gamecontroller met een gebroken headstock :seriousf:

ShredTallicA
13 juni 2011, 14:03
"gitaren van wereldklasse kwaliteit" :???:

kamiel
13 juni 2011, 14:28
"gitaren van wereldklasse kwaliteit" :???:

ach, gibson heeft vast wel een aantal gitaren van wereldklasse kwaliteit, en er wordt nergens gezegt dat ze dat allemaal zijn, :soinnocent:

maar toch, weinig kans op succes naar mijn mening, :)

The Unforgiven
13 juni 2011, 14:55
Nou voor die kortingsbon neem ik het.

Nee, ik ben geen fan van Ubisoft. Slechte games, slechte customer service (UITERST slecht!) etc.

Het enige goede dat ze ooit hebben uitgebracht was Rayman. Dat spel blijft een klassieker!

Dus ik verwacht niet te veel.
Tuurlijk, spellen als Ghost Recon, Assasin's Creed, Rainbow Six en Far Cry zijn natuurlijk onwijs slecht...

Epiphoneee
13 juni 2011, 16:06
Tuurlijk, spellen als Ghost Recon, Assasin's Creed, Rainbow Six en Far Cry zijn natuurlijk onwijs slecht...

Ik heb zelf Rainbow Six Vegas 2, en online spelen is niet mogelijk. Ik wordt er om de 5 minuten afgetrapt met het excuus: 'game session no longer available'. Customer service gebeld, die zei dat iedereen met een ps3 het heeft en dat er niks aan te doen is.

En hoeveel kost de customer service? 1 euro per minuut. En dan wordt je vervolgens ook nog in de wachtrij gezet voor 5 minuten.

Rohtagran
13 juni 2011, 18:50
Maar online spelen op de PS3 en dan problemen hebben ligt zeker niet aan dat PSN down was en er nog steeds problemen mee zijn.:soinnocent:

Het concept spreekt mij eigenlijk meer aan dan Guitar Hero waarbij je alleen op knopjes drukt en dan bijna instant shredmaster of the duckin universe bent. Dit is anders, hierbij plug je je gitaar gewoon aan je xdoos,speelstation of pc.

Epiphoneee
13 juni 2011, 20:49
Maar online spelen op de PS3 en dan problemen hebben ligt zeker niet aan dat PSN down was en er nog steeds problemen mee zijn.:soinnocent:

Het concept spreekt mij eigenlijk meer aan dan Guitar Hero waarbij je alleen op knopjes drukt en dan bijna instant shredmaster of the duckin universe bent. Dit is anders, hierbij plug je je gitaar gewoon aan je xdoos,speelstation of pc.

Nee, dit was in december. Ubisoft had toegegeven dat het aan hen lag.

En gelijk heb je :)

Rohtagran
14 juni 2011, 09:22
'K hoop dat de prijzen die geschat worden ook de echte prijzen zijn want waag ik mij aan dat pakket van 140E. Mocht het een faal gitaar zijn dan staat mijn jackson gelukkig altijd nog paraat om de klus te klaren en ik heb dan nog wat decoratie :)