PDA

View Full Version : Hoe diep is jullie rack?



Braindead
23 mei 2003, 15:43
Hoe diep is jullie rack-case?
in centimeters.
Ik bedoel hoe diep moet je case zijn, om je kabels (jacks) enzo gewoon erin te kunnen laten zitten. De ene versterker is de andere niet maar toch.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Braindead op 2003-05-23 15:43 ]</font>

Phyrexian
23 mei 2003, 16:42
Mijn Ampeg SVT-3 Pro basversterker zit in een Gator Case, 2 units hoog, standaard diepte.
Achter de amp heb ik nog plaats zat om kabels en footswitch te steken. Handig om te transporteren.

Braindead
23 mei 2003, 16:47
Hoeveel centimeter is standaard diepte dan?
37 centimeter zonder deksel en 54 met,
of meer?

Phyrexian
23 mei 2003, 17:20
Goh dude, waarom wil je dat nu eigenlijk weten?

Ga es kijken op de site van SKB Cases of zo. Alle afmetingen staan er bij.

Meestal bestaan er twee soorten racks. Gewone en Shallows (minder diep).

maarten
24 mei 2003, 19:46
hoe lang is je leuter?

FragDaddy
24 mei 2003, 19:52
wat word je weer gepest braindead. ik vind het serieus een hele goede vraag, beetje kut als een een rack-case besteld en je spullen passen er niet in. helaas heb ik zelf geen rack, dus ik kan je niet helpen.

ik wilde je toch even moed inspreken :smile:

Phyrexian
24 mei 2003, 22:46
Standaard racks, daar past quasi 99% van de gitaarapparatuur in.

Als je ondiepe apparatuur hebt kan je eens kijken naar shallow racks... die zijn behoorlijk makkelijker te vervoeren.

Braindead
25 mei 2003, 01:04
Op 2003-05-24 19:52, schreef FragDaddy:
wat word je weer gepest braindead. ik vind het serieus een hele goede vraag, beetje kut als een een rack-case besteld en je spullen passen er niet in. helaas heb ik zelf geen rack, dus ik kan je niet helpen.

ik wilde je toch even moed inspreken :smile:


Dank je wel Frag Daddy :smile:
Ik ging namelijk naar een case kijken en wist de formaten allemaal niet precies.
Maar goed, blijkt heel vreemd te zijn.

"Hoelang is een chinees"


Leuk he die woordspelingen