PDA

View Full Version : Nummers van Within Temptation



Beginnertjekb
9 juni 2011, 18:45
Welke nummers van Within Temptation zijn makkelijk om te leren en welke zijn heel moeilijk? Geldt dat voor de nieuwe en/of de oude cd's?

Terminus
9 juni 2011, 22:02
Probeer er een paar die je leuk vind, je komt er vanzelf achter. Zo ver ik weet is geen van hun nummers bovengemiddeld lastig.

terrasbeest
9 juni 2011, 22:04
Welke nummers van Within Temptation zijn makkelijk om te leren en welke zijn heel moeilijk? Geldt dat voor de nieuwe en/of de oude cd's?

Als je niet probeert, zal je het nooit weten.

-=JEROEN=-
10 juni 2011, 11:25
Welk nummer zou je het allerliefst willen leren spelen?

Begin daar mee!

http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon12.pnghttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.png

Beginnertjekb
10 juni 2011, 12:07
Goede tip! Maar.....wat als ik eerst wil beginnen met de makkelijkste? Ik kan niet kiezen, daarom.

-=JEROEN=-
10 juni 2011, 12:32
Nogmaals, welk nummer zou je het allerliefst willen spelen.

Je bent nu bezig na te denken over wat het beste nummer zou zijn, of het makkelijkst, want dat is het best om mee te beginnen.

Maar het gaat mij er om wat jij het liefste wil spelen, daar waar je hart in ligt, daar waar je kippevel van zou krijgen als je dat kon spelen!

Beginnertjekb
10 juni 2011, 12:41
Een nummer uitgekozen: Faster. Vinden jullie dat dit nummer moeilijk is, voor een beginner?

FNaRK
10 juni 2011, 12:46
zeker de gitaarpartijen zijn slaapverwekkend simpel. Wat het nog (een heel klein) beetje interssant houdt is het geheel ..

Heb ze een aantal jaren geleden live moeten zien, de enigste gitaarsolo tijdens het optreden was hemeltergend verkeerd / vals gespeeld :stop:

Beginnertjekb
10 juni 2011, 12:49
Oh ik houd van slaapverwekkend simpel;), maar heb je misschien tips voor me?

Terminus
10 juni 2011, 14:57
Oh ik houd van slaapverwekkend simpel;), maar heb je misschien tips voor me?

Ja. Spelen.

FNaRK
10 juni 2011, 19:48
begin hier eens mee:


http://www.youtube.com/watch?v=X521gBtpFrc

Beginnertjekb
11 juni 2011, 09:30
Gaaf nummer, ik heb even geprobeerd mee te spelen met een tab erbij(straks meer oefenen uiteraard), het verbaasd me hoe makkelijk het is.

Zal het door het bombast in de nummers van Within Temptation komen,dat ik denk dat de nummers moeilijk zijn voor een beginner?

En waarom is er zo weinig "guitar lesson"op youtube van Within Temptation te vinden?

En welke nummers zijn standaard stemming?

Terminus
11 juni 2011, 15:29
En waarom is er zo weinig "guitar lesson"op youtube van Within Temptation te vinden?

Omdat, in tegenstelling met wat beweerd wordt, niemand in het buitenland van die hele band gehoord heeft en als ze dat wel gedaan hebben vinden ze het meestal niks.

Beginnertjekb
12 juni 2011, 13:12
Omdat, in tegenstelling met wat beweerd wordt, niemand in het buitenland van die hele band gehoord heeft en als ze dat wel gedaan hebben vinden ze het meestal niks.

*offtopic* ik dacht dat Within Temptation de beste verkochte exportband was?

Terminus
13 juni 2011, 17:21
*offtopic* ik dacht dat Within Temptation de beste verkochte exportband was?

Waar heb je dat gehoord? Het lijkt me eerder dat mensen als Tiësto meer platen verkopen in het buitenland.
Daarnaast lees je op buitenlandse sites nooit wat over die band, hooguit reacties als 'Nou Lacuna Coil is wel achteruitgegaan zeg, oh wacht dit is een andere band'.

Lianne
13 juni 2011, 17:52
Waar heb je dat gehoord? Het lijkt me eerder dat mensen als Tiësto meer platen verkopen in het buitenland.
Daarnaast lees je op buitenlandse sites nooit wat over die band, hooguit reacties als 'Nou Lacuna Coil is wel achteruitgegaan zeg, oh wacht dit is een andere band'.

Tuurlijk verkoopt Tiësto veel meer platen in het buitenland net als vele andere dj's. Maar Tiësto en vele andere dj's zijn ook geen bands...:???:
Belgie is trouwens ook al buitenland en ik geloof dat within temptation daar ook redelijk bekend is, welke band uit Nederland verkoopt dan meer platen in het buitenland? Ik heb geen idee, zou toch zomaar within tamptation kunnen zijn.

Terminus
14 juni 2011, 17:27
Tuurlijk verkoopt Tiësto veel meer platen in het buitenland net als vele andere dj's. Maar Tiësto en vele andere dj's zijn ook geen bands...:???:
Belgie is trouwens ook al buitenland en ik geloof dat within temptation daar ook redelijk bekend is, welke band uit Nederland verkoopt dan meer platen in het buitenland? Ik heb geen idee, zou toch zomaar within tamptation kunnen zijn.

Als je het zo ziet wel. Inderdaad, ik zou geen andere band kunnen noemen die meer platen verkoopt. Eigenlijk zegt dat wel wat over de Nederlandse muziekindustrie.

Lianne
14 juni 2011, 22:13
Als je het zo ziet wel. Inderdaad, ik zou geen andere band kunnen noemen die meer platen verkoopt. Eigenlijk zegt dat wel wat over de Nederlandse muziekindustrie.

Haha ja, dat we in de dance/trance dj wereld wel ons mannetje staan maar daar is dan ook wel alles mee gezegd:(

Beginnertjekb
15 juni 2011, 13:20
Terwijl er ook veel artiesten zijn die nooit kunnen doorbreken in de VS........