PDA

View Full Version : nieuwe gitaar kopen (misschien)



ronaldwa
8 juni 2011, 21:13
Hee!
Ik heb weer mooie elektrische gitaren gezien, en nu ik deze heb gezien begint het toch te kriebelen om af en toe weer wat elektrische gitaar te gaan spelen.
Ik speel nu vooral akoestisch. Ik heb hier al wel een goedkoop elektrisch gitaartje met versterker staan voor 100 euro, maar daar ben ik niet echt tevreden over. Daarnaast zit de plug-in (weet niet precies hoe je dat noemt) van de gitaar los.
Maar nu vond ik dus meerdere gitaren van London City gezien en kan er nu best goedkoop aan komen via een veiling site.
Zo heb ik dus deze gevonden:
London City Spitfire 2 - minder dan 90 euro
London City Comet 1 - minder dan 90 euro
London City Comet Thinline - rond de 100 euro
London City Dakota - rond de 130 euro.

ik weet niet hoe duur precies, maar zo wel ongeveer. Ik speel voornamelijk pop en rock.
Vinden jullie deze gitaren geschikt? of kan ik beter een ander merk kopen?
thanks

Joreeen
8 juni 2011, 21:30
Met London City kan je BIJNA niets misdoen, kan je zeker geen buil aan vallen!

Maar zorg ook wel voor een goede amp!
Fender Mustang I ofzo, 109 euro en daar kan je alles mee!

Succes!

arcane
8 juni 2011, 22:15
ha voor die prijzen zou ik ze allemaal nemen :)

ronaldwa
8 juni 2011, 22:24
Haha oké
als ik jullie dus goed begrijp moet ik gewoon zo'n gitaar nemen?

arcane
8 juni 2011, 22:30
Ik zelf heb een LC spitfire mk2, ben erg heel erg tevreden over. Goed afgewerkt. Alleen de elementen ga ik nog eens vervangen. Ze klinken niet verkeerd, maar het kan beter.

De V
8 juni 2011, 22:44
Een vriend van mij heeft een LC comet en dat ding klinkt best lekker.

Houd er wel rekening mee dat bij een veiling er waarschijnlijk nog veilingkosten bij komen, maar zelfs dan zou ik het voor het geld niet laten.

Let er ook op dat hij in de laatste halve minuut nog voor je neus weg gekaapt kan worden, is mij vandaag ook al overkomen, amateur dat ik ben. :seriousf:

munkie
9 juni 2011, 10:35
Is het weer zo'n faillissementsveiling? Dan even op een linkje drukken waardoor je het volledige bedrag in beeld krijgt. INCLUSIEF BTW en meer dan 30 euro verzendkosten...:stop:

Thomk
9 juni 2011, 10:44
Kun je niet beter kijken voor een 2ehands Vintage vt100 gaan rond de 180 tot 200 euro weg op mp