PDA

View Full Version : laat ik ook maar eens wat proberen



jules
23 mei 2003, 09:04
Sinds kort heb ik ook een nieuwe gitaar gekocht, ik heb al die tijd 11 jaar op een
klote gitaartje gespeeld en heb daarom eigenlijk al twee jaar niks meer gedaan, tot dat mijn vriendin zij dat ik maar eens moest kijken voor een gitaartje zodat ik weer eens wat kon hobbyen. Ik heb dus mijn apperatuur weer uitgehaald en ik heb een opname gemaakt van het tuuntje dat vroeger op de windows cd stond. Ik moet er bij zeggen dat ik technisch een slechte gitarist ben maar ik vond het toch leuk om eens wat te laten horen.
dus bij deze
http://www.psychology.unimaas.nl/images/probeersel_windows_tune.mp3

Kjiratsiekoedel
23 mei 2003, 09:48
klinkt wel leuk, welk windows tunetje heb je het over???

jules
23 mei 2003, 10:09
zo'n soort tuunthe stond bij de extra's van de windows 95 cd's

jules
23 mei 2003, 11:35
en (slik)? wat vinden jullie er van ?

Robs
23 mei 2003, 11:42
Op 2003-05-23 09:04, schreef jules:
Sinds kort heb ik ook een nieuwe gitaar gekocht, ik heb al die tijd 11 jaar op een
klote gitaartje gespeeld en heb daarom eigenlijk al twee jaar niks meer gedaan, tot dat mijn vriendin zij dat ik maar eens moest kijken voor een gitaartje zodat ik weer eens wat kon hobbyen.

Werd ze een beetje gek van je? Zat je weer teveel op de bank bier te drinken en voetbal te kijken? :grin:

Maareh, klinkt lekker. Niet bijster ingewikeld maar wel leuk bedacht en muzikaal gespeeld...

jules
23 mei 2003, 11:44
nee ze werd niet goed vand mijn ander gitaartje die was zo scheef en vals als maar kan (en ik gewoon stug door spelen)

jules
23 mei 2003, 11:47
bedankt voor het compliment en inderdaad niet bijster ingewikkeld omdat ik wel heel moeilijk kan gaan riedelen maar dat kan ik nog niet zo goed dus dan doe ik dat ook niet anders word het zo'n gekloot langs de muziek heen (wat slayer ook wel eens doet). Dus ik heb het een beetje simpel gehouden. (je moet toch wat he)

SiNiSTRaL
24 mei 2003, 12:58
klinkt wel leuk :grin: