PDA

View Full Version : Behringer



gerjo1980
23 mei 2003, 09:31
Hoi allemaal,
Ik wil graag een mengpaneel kopen en heb nu een mooie van behringer gezien, de ub-2442fx-pro.
Deze heeft als pré dat hij op alle 8 monokanalen een direct output heeft, wat mooi is voor multitrackrecording.
Aangezien ik nogal nieuw ben in dit wereldje, ben ik ook ff langs de locale muziekwinkel gegaan (musicmaniacs in Haarlem) en die zeiden dat de (aftersales) service van behringer zwaar klote is. Klopt dit en kan ik bijvoorbeeld beter voor een yamaha gaan, of valt die service reuze mee?
Graag jullie ervaringen. thnx Gerjo

sleep_to_saturate
26 mei 2003, 10:55
Heb je after sale service nodig dan bij een mengpaneeltje. Ik heb nog nooit behringer hoeven contacteren terwijl ik hier ook een mengpaneeltje van hen heb liggen.

bert k
26 mei 2003, 21:02
ik werk al jaren met verschillende Behringer tafels. Vierop mijn werk, en eentje thuis. (allemaal kleintjes.)
Er is er nog nooit een stuk gegaan, ze zijn best wel degelijk. En je garantie heb je gewoon bij de winkel.
Ik zou me geen zorgen maken.

Ic3gl0vE
26 mei 2003, 23:17
behringer dingen moet je altijd goed uittesten voor je ze koopt. Als je een werkend apparaat hebt gaat het echt niet kapot maar de kans dat je apparaat kapot is wanneer je het koopt is redelijk groot. Behringer geeft je dan wel altijd een nieuwe want aan reparatie doen ze niet

gerjo1980
2 juni 2003, 10:04
IK heb dus nu de ub 2442fx-pro gekocht en hij bevalt me prima en is voor mij als beginner uitgebreid genoeg. Ik hoor geen ruis, wat volgens sommige personen behringer wel heeft, en ik gebruik nog wel een draadloze koptelefoon en die ruisen over het algemeen meer dan een met snoer. Ik heb dan wel een hele dure (senheisser 65R) , maar dat maakt niet uit. Ik ben blij met mijn nieuwe speeltje. thnx voor de reacties :-D

Ic3gl0vE
23 juni 2003, 23:57
die ruis krijg je alleen als je de kanalen op +10db gaat zetten.