PDA

View Full Version : Steven van der Hoeven hier :)



trinax
6 juni 2011, 01:34
hey hallo,

Ik ben Steven van der Hoeven en ik ben 19 jaar oud en woon in vlaardingen. Ik speel nu in totaal 5 jaar gitaar en sins 1,5 jaar geleden speel ik Finger-style gitaar. Zelf zoek ik mijn weg om steeds beter te worden en iedereen een fantastische ervaring te geven als ik mijn eigen composities en covers van onderandere Harry Sacksioni, Tommy Emmanuel , Wim den Herder enzovoor speel.

Ik speel zelf op een Maton gitaar, (Maton EBG808TE "Tommy Emmanuel") en ben super blij met het geluid dat deze kleine maar zeer krachtige gitaar met zich mee brengt.

Als jullie Interessen hebben om naar mij te luisteren, kijk dan eens op mjn youtube kanaal, http://www.youtube.com/user/stievelien?feature=mhee

Je kan mij natuurlijk ook vinden op facebook : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001385225455

Ik hoop hier zoveel mogelijk gitaristen te vinden die ook geintereseert zijn in Finger-style gitaar en hoop hierbij veel van jullie te leren.

Groetjes,

Steven van der Hoeven

Harry
6 juni 2011, 09:18
hallo Steven, welkom hier! Alhoewel ik een simpele rockgitarist ben heb ik respect voor mensen die wat verder kijken. Ben niet in de gelegenheid om je filmpjes te bekijkenm maar dat komt wel een keer.

bass blom
6 juni 2011, 09:54
zo dat klinkt niet verkeerd man!

Cubone
6 juni 2011, 16:33
Hi,

Welkom op het forum,

Beetje jaloers op je maton !! En je gitaar spel is ook tof :ok:


Groet,

CID-Gibson
13 juni 2011, 21:17
Hoi
Flink gitaar werk, welke taal spreek je als ik vragen mag ?.
Ik zoek gitaar vrienden op mijn messenger, als je op mij messenger wil ben je welkom.

Computerman@live.be is mijn e-mail voor messenger.

Beste groeten.

mxh5210
15 juni 2011, 07:30
thanks a lot

Makaai
15 juni 2011, 08:52
thanks a lot

Moderators, kan deze spammer niet gebanned worden, thanks!

Welkom Steven en veel plezier hier.

bass blom
15 juni 2011, 09:07
Moderators, kan deze spammer niet gebanned worden, thanks!

Welkom Steven en veel plezier hier.

dan moet je even op dat verkeersbordje !, rapporteren drukken, als je dat niet al gedaan hebt.

Makaai
15 juni 2011, 09:19
dan moet je even op dat verkeersbordje !, rapporteren drukken, als je dat niet al gedaan hebt.

Ok, dank je!