PDA

View Full Version : Gitarist Zoekt Rock/Metalband Omgeving Haarlem/Alkmaar!



DFTPOL
5 juni 2011, 19:53
Ik ben op zoek naar een Rock/Metalband omgeving Haarlem/Alkmaar.

Ik speel nu zo'n 7 jaar gitaar waarvan 4 jaar in verschillende bands.

Ik zoek een band waarbij ik Lead of/en Rhythm gitaar kan spelen, het liefst 1x in de week oefenen, en natuurlijk vaak giggen!

Stijl; Tja, eigenlijk van alles wel, Airbourne, Gn'R, Metallica, etc.

Ben in bezit van eigen gear en heb ook de mogelijkheid om demo's op te nemen thuis.

Voor meer info stuur een mailtje naar HLR@Live.

Tankman
5 juni 2011, 20:04
Hey man,

Is je andere band gestopt ofzo? Je zou eventueel bij ons een keer kunnen komen kijken.

Rockmo(ther)
19 juni 2011, 17:14
Nog op zoek? Wij zijn een rock coverband op zoek naar een leadgitarist! Mail ons indien geinteresseerd: spontaneous_insane@live.nl.

DFTPOL
20 juni 2011, 02:17
Hey, sorry voor de late reactie.

Nee, mijn andere band is niet gestopt, maar loopt tegen zijn end aan (denk ik...).

En ik wil tevens gewoon wat meer gaan doen met muziek, het is nu alleen maar vrijdagavond en voor de rest niets. En het is zonde om al m'n spullen te laten verstoffen voor als we ooit nog eens een keer een optreden hebben.

Ledouble91
16 januari 2012, 14:12
Hey man,
Wij zijn Six Silent Sins, metal band, en op zoek naar een waardige metal gitarist om ons ensemble aan te vullen. we hebben nu lichtelijke podium en studio ervaring, en zijn klaar voor de volgende stap( veel giggs, en album release) als wij een 2e gitarist aan de haak weten te slaan. wij oefenen in alkmaar, 1-2x per week(vooral 1x), en ons genre valt moeilijk te beschrijven, tis ruig, metal, melodisch, klassiek, hard rock. we doen geen covers, alleen eigen repetoire. een heel eigen stijl dus. dat moet je eigenlijk gewoon met eigen oren komen horen lijkt het je leuk? mail me dan op :ledouble@live.nl of bel/sms me via: 0643024009
mvg, Etienne Le Double




Ik ben op zoek naar een Rock/Metalband omgeving Haarlem/Alkmaar.

Ik speel nu zo'n 7 jaar gitaar waarvan 4 jaar in verschillende bands.

Ik zoek een band waarbij ik Lead of/en Rhythm gitaar kan spelen, het liefst 1x in de week oefenen, en natuurlijk vaak giggen!

Stijl; Tja, eigenlijk van alles wel, Airbourne, Gn'R, Metallica, etc.

Ben in bezit van eigen gear en heb ook de mogelijkheid om demo's op te nemen thuis.

Voor meer info stuur een mailtje naar HLR@Live.