PDA

View Full Version : Midnight Hour - Running Away, akoestisch / duet cover (hd youtube)



savale
5 juni 2011, 13:47
deze hadden we voorbereid voor de auditie van TVOH:


http://www.youtube.com/watch?v=nT1V1ftqZjk

dit is een eigen gitaar interpretatie / duet versie van het mooie origineel.

Jedeel
5 juni 2011, 14:02
Ken het origineel niet, maar het is een heerlijke sfeer!
Mooie stem heeft zij!!
(Jammer dat alleen het geluid en beeld niet exact synchroon loopt, maar dat niets aan de muziek af.)

Cubone
5 juni 2011, 17:50
Hi,

Leuk gedaan !! mooi gezongen en een mooie sound :)


Keep it up !


groet,

arnoldtims
6 juni 2011, 13:16
klinkt zeker goed en ook hij!! heeft een mooie stem

Jedeel
6 juni 2011, 17:56
klinkt zeker goed en ook hij!! heeft een mooie stem

Oké oké.... mea culpa zanger/TS :)
Je komt alleen nogal zacht door, zodat het mij niet echt opvalt.

savale
14 juni 2011, 00:40
bedankt voor de leuke reacties. Mijn stem valt inderdaad wat weg in dit nummer, maar ik vind zelf de chemie samen wel mooi. Een 1 take opname zou denk ik nog mooier zijn omdat alles dan wat beter synchroon loopt, maar ik heb daar nog even de spullen niet voor.

Duhsjaak
30 juni 2011, 05:09
Hi
Heel leuke bijdrage aan dit feest!
Het duurde even voordat ik TVOH had ontcijferd, maar goed... Mijn leven is te leuk om op TV te gaan kijken wat een ander uitspookt om de tijd door te komen.

Als ik je tekst goed begrijp hebben jullie het hiermee niet gehaald? Eigenlijk moet je dat soort dingen opvatten als een compliment. Het is te subtiel en te melodieus voor dit soort spectakels. Die lui zijn maar matig geinteresseerd in talent; het enige dat telt is het maken van programma's en de kijkcijfer/advertentie ratio.

Maar afijn, dat alles zal ook bij jullie bekend zijn natuurlijk.

Een heel leuk stuk muziek. Juist omdat ik van mening ben dat de combi van de twee stemmen magie zou kunnen maken doet de onbalans in volume geen recht aan jullie werk.

Als dat een kwestie is van opnieuw afmixen, zou je dat kunnen doen. Als het een one take opname is, zou ik mijn tijd persoonlijk nooit investeren in iets ouds, maar altijd in iets nieuws.

En ik hoop nog veel nieuws van jullie hier aan te treffen! Als het mogelijk zou zijn een playlist van dit subforum te maken, zou deze er wel in staan hoor!

De zomer is bij uitstek geschikt om na te denken over iets anders. Het gaat vast wel weer s regenen. Kom op, laat mij uit mijn stoel lazeren van verbazing!
Vriendelijke groet, Gus