PDA

View Full Version : Soundclips!



Negative K3 fan
22 mei 2003, 21:57
Waarom worden er hier in het versterkers nooit soundclips van versterkers gepost (zoals bijvoorbeeld op harmony central), dat mis ik best wel want soundclips zijn gaaf.

RadiuS
22 mei 2003, 22:06
in sounds worden alle mp3tjes waar de forumleden moeite voor hebben gedaan om op te nemen al geplaatst...wel leuk id, om een thread te maken waarin mensen gewoon mp3tjes posten van gitaar > amp om tonen te vergelijken...

Wilson
24 mei 2003, 22:47
ja is mischien wel goed idee, vooral voor mij, dan heb ik een goed excuus voor mijn slechte gitaarspel: jaa speelde toch niet op mn best, het gaat om het geluid van de amp, niet om mijn spel.

Wilson
24 mei 2003, 22:48
mischien dat ik over paar weken tijd heb om iets van mijn amp op te nemen.

Mitch
24 mei 2003, 22:54
Als de opzet van Gitaarforum nog eens verandert is het geen gek idee om dat soort clips (kan natuurlijk ook van effecten in "Randapparatuur") gewoon on de betreffende groep te plaatsen.
Sounds staat helemaal onderaan en was ik dus al weer een tijd vergeten...

Negative K3 fan
24 mei 2003, 22:54
Op 2003-05-24 22:47, schreef Wilson:
ja is mischien wel goed idee, vooral voor mij, dan heb ik een goed excuus voor mijn slechte gitaarspel: jaa speelde toch niet op mn best, het gaat om het geluid van de amp, niet om mijn spel.


daarom :smile: Ik heb zelf een hele bult soundclips van harmony central, ook al weet ik niet waarvan ze zijn iikk mag er toch graag naar luisteren.

slayurrr
25 mei 2003, 17:23
sinds ik zon stom oefen versterkertje heb ben ik der helemaal klaar mee maark heb dan ook zon onbekend merk en ik heb nog nooit zon roland cube ofzo gehoord, klinken die dingen echt zo goed als ze zeggen? misschien iemand met eem mp3tje der van??

Negative K3 fan
25 mei 2003, 17:27
die cube is een beginners/oefenversterker.

niels5150
26 mei 2003, 09:58
waar heb je wel soundclips? kunnen jullie die adressen neerzetten? ik vind dat wel leuk! Thanx

Negative K3 fan
26 mei 2003, 11:03
http://acapella.harmony-central.com/forums