PDA

View Full Version : Monitor kapot?



N.D.
4 juni 2011, 13:45
Zet ik net m'n nieuwe monitors aan, komt er dit uit:

http://www.youtube.com/watch?v=vCeK3VolUOc

Heeft iemand dit al eens gehad? Kabel heb ik nagekeken, hij doet 't ook als er geen signaal binnenkomt...
Gisteren hebben ze heel de dag prima gewerkt.

Bert Gitaar
4 juni 2011, 13:53
Als het nieuwe monitor speaker zijn, retour sturen als dat nog kan.
En het ligt niet aan je eind versterker. Die al geprobeert met andere speakers.

N.D.
4 juni 2011, 13:54
Als het nieuwe monitor speaker zijn, retour sturen als dat nog kan.
En het ligt niet aan je eind versterker. Die al geprobeert met andere speakers.

Het zijn actieve monitors. En zoals ik al zei, ook als er geen signaal binnenkomt (dus kabel eruit) doet 'ie het ook...

Basileia
4 juni 2011, 13:55
Ja, mijn rokit 6 doet 't ook. Echter alleen als ik naar jou filmpje kijk. Als ik op pauze druk stopt 'ie er meteen mee. Terugsturen dus.

N.D.
4 juni 2011, 14:00
Ja, mijn rokit 6 doet 't ook. Echter alleen als ik naar jou filmpje kijk. Als ik op pauze druk stopt 'ie er meteen mee. Terugsturen dus.

http://hop-team.nl/forum/upload/SilentSimon/images/2011-01-09_181524_ba_dum_tss.jpg

Dat wordt dan maar terug naar de winkel.
Achja, nog nooit problemen gehad met alle muziekapparatuur die ik heb gekocht, eens moet de eerste keer zijn:D

Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat 'ie het gisteren dan niet deed...

Bert Gitaar
4 juni 2011, 14:02
Als het actieve monitoren zijn inderdaad retour sturen.
Kan overal aan liggen, versterker, voeding. Lekkende condensator, zo klinkt het wel.
Niet iets waar je je druk om moet maken als ze nog garantie hebben.
Maar dat het niet klopt is duidelijk te horen in je video.

peter_heijnen
4 juni 2011, 14:16
Mail anders even de video naar krk of de importeur.

N.D.
4 juni 2011, 14:23
Mail anders even de video naar krk of de importeur.

Mwa, ik heb ze gisteren gekocht. Dus ik heb volgens mij gewoon recht op een nieuwe. Ik heb absoluut geen zin in de hele rompslomp van opsturen, repareren enz enz. Ik ga gewoon morgen even langs de winkel om om te ruilen.

Jedeel
4 juni 2011, 16:21
Mwa, ik heb ze gisteren gekocht. Dus ik heb volgens mij gewoon recht op een nieuwe. Ik heb absoluut geen zin in de hele rompslomp van opsturen, repareren enz enz. Ik ga gewoon morgen even langs de winkel om om te ruilen.

Hij bedoeld dat je de video die je gemaakt hebt, naar de dealer stuurd, niet de monitor! :soinnocent:

N.D.
4 juni 2011, 17:03
Hij bedoeld dat je de video die je gemaakt hebt, naar de dealer stuurd, niet de monitor! :soinnocent:

Joh?

Maar als ik dat zou doen om het probleem op te laten lossen of met de vraag "wat moet ik nu doen?" kan ik natuurlijk net zo goed even terug naar de winkel.

Jedeel
4 juni 2011, 17:27
Uiteraard heb je recht op een nieuwe, geen reparatie of iets dergelijks!

Maar peter-heijnen geeft alleen de tip om jouw gemaakte video door te sturen.
Jij begint vervolgens over de rompslomp van opsturen van de monitor en daar heeft niemand! het over.

MaxVMH
4 juni 2011, 18:06
En weer sluitingsuur, je monitor zou nu al omgeruild moeten zijn en dan is je probleem al opgelost ...

Of niet? :p

N.D.
4 juni 2011, 18:10
Op mijn horloge is het nog geen "morgen" hoor ;)

Ik ga morgenochtend terug naar de Frietbak. Ik hoop dat 't niet ontzettend druk is, ze hebben nu de driedubbeldoldwazemegasuper-uitverkoop. Maar ik heb binnenkort anders geen tijd.

Jedeel
4 juni 2011, 23:16
Ik ga morgenochtend terug naar de Frietbak.

Kijk uit... Feedback heeft er een handje van om gelijk een reparatie aan te bieden.
Niet accepteren, direct omruilen!!!

N.D.
4 juni 2011, 23:41
Kijk uit... Feedback heeft er een handje van om gelijk een reparatie aan te bieden.
Niet accepteren, direct omruilen!!!

Zal ik ook zeker niet doen. Als zo'n ding direct uit de doos al kuren vertoont wil ik gewoon een nieuwe.

N.D.
5 juni 2011, 13:08
Update:
Ik ben inmiddels terug van de Feedback mét nieuwe monitor.
En die lijkt het voorlopig nog goed te doen:D