PDA

View Full Version : Even netjes voorstellen



Japcaster
2 juni 2011, 09:44
Als absolute beginner kon ik een elektrische gitaar lenen van een collega en toen ik die na een maandje proberen teruggaf, stond ik voor de keuze: beginnersset of gewoon meteen een goede gitaar die nooit meer weggaat? Het werd het laatste. Aangezien de muziek die mij het meeste raakt bijna zonder uitzondering op strats gespeeld wordt, was de keuze simpel.

Het werd een Japanse E-series Stratocaster uit de jaren '80. Daar speel ik nu een paar weken op en ik beleef er veel plezier van. Uiteraard zit ik als groentje veel op internet te neuzen en ik kom dan regelmatig op dit forum terecht. Tijd dus om in te schrijven!

In het begin zal ik vooral veel vragen en verder voor jullie van weinig nut zijn, maar ik hoop in de nabije toekomst zo af en toe ook een nuttige bijdrage te kunnen leveren.

INOXROX
2 juni 2011, 10:09
He Japcaster !
Loop hier zelf ook nog maar een dagen rond maar: van harte welkom !

ghost-rider2006
2 juni 2011, 11:00
welkom
je bent niet de enige beginner dat scheelt

:metal::metal:

Japcaster
4 juni 2011, 14:20
Thnx!

Vraag ik me nu natuurlijk wel af of er überhaupt nog ervaren rotten op dit forum zitten. Geintje...

ghost-rider2006
4 juni 2011, 14:30
ik denk het iedere nieuwe wordt ervaren

als je maar volhoud

INOXROX
4 juni 2011, 14:47
ik denk het iedere nieuwe wordt ervaren

als je maar volhoud

't si vast net als met (-barrέ)grepen , verwacht ik . Je kan eigenlijk niet vroeg genoeg beginnen met eelt te kweken en dan kom 't wel goed ...

ghost-rider2006
4 juni 2011, 14:55
eelt kewekers

je zou nu niet moeten typen maar moeten oefenen en oefenen
:metal::metal: