PDA

View Full Version : Angus Young



DOLBY
9 januari 2002, 11:48
In een boekje over AC/DC las ik dat Angus Young met een Nederlandse is getrouwd en ook af en toe in Nederland woont. Weet iemand daar meer van (bijv. waar?).

taylor
9 januari 2002, 13:11
ja klopt hij heeft ook ergens 1 studio in de achterhoek bij het plaatsje alten

jaccoos
9 januari 2002, 18:07
Daar gaat ie zeker Heuken :grin:

nickelwound
11 januari 2002, 10:25
Wie zijn trouwens de Angus Young fans op dit forum? Ik alleszins wel. Hebben jullie die video "No Bull" al gezien? Waar vind je ergens interviews met hem?

DOLBY
11 januari 2002, 12:38
Ik ben een AC/DC fan van het eerste uur (nou ja bijna, vanaf Whole Lotta Rosie). Ja zo'n ouwe lul ben ik inderdaad al.
Ik werd Acca Dacca fan vanwege Angus en ook een beetje door Bon Scott (beste rock-zanger aller tijden). Angus is misschien niet de beste gitarist, maar wel de beste performer. De riffs die hij en zijn broer bedenken zijn nog altijd grandioos.
Interviews met Angus kun je vinden in buitenlandse rock bladen zoals Kerrang. In het boekje dat ik noemde staan er ook een aantal. Het heet AC/DC the Definite (??, ik heb het even niet bij de hand) History, ik heb het gekocht bij Fame in A'dam.

taylor
11 januari 2002, 12:53
ik ben niet zo zeer 1 angus fan wel 1 ac/dc fan voornamelijk van de bon scott jaren is echt te gek.

Kitaarhiero
13 januari 2002, 17:55
Ik vind Angus Young echt een goeie gitarist... hij heeft echt vette riffs en zijn solo's zijn lang niet mis.

Jeroen_SRV-fan
25 februari 2002, 23:40
klopt ik hoorde dat zijn vrouw uit drenthe komt.

Matje
14 maart 2002, 18:01
Op 2002-01-11 09:25, schreef nickelwound:
Wie zijn trouwens de Angus Young fans op dit forum? Ik alleszins wel. Hebben jullie die video "No Bull" al gezien? Waar vind je ergens interviews met hem?


Ik ben een hele grote AC/DC fan (al zeg ik het zelf :smile: ).En ook(als beginnend gitarist) een grote fan van Angus en Malcolm.

en ik heb No Bull nog niet gezien,wel de vhs van Stiff upper lip.En die is heel vet.'K ga binnen kort de DVD kijken bij een vriend,daar staan toch interviews op?

Anders moet je even bij kazaa kijken.(www.kazaa.com).Of op http://w1.111.telia.com/~u11102242/riffraffhome2.htm daar vind je wel enkele interviews.

nickelwound
16 maart 2002, 13:45
sommige clips wil ie niet downloaden.

Ic3gl0vE
23 maart 2002, 20:15
Ac/DC is cool =)

DOLBY
27 mei 2002, 12:19
Wintertijd gezien op RTL5? blijkt Thomas Acda ook een AC/DC fan (kan ook bijna niet anders met zo'n achternaam)
Lieten ze een opname van AC/DC Whole lotta Rosie zien, breken die gekken het nummer af als de solo begint (voor reclame nota bene) en laten daarna alleen nog de slotakkoorden zien. Aaaarghhhhhhh

Kitaarhiero
27 mei 2002, 15:33
laf hoor :razz: