PDA

View Full Version : Aangeboden gitaar leraar: Rock, Metal, Acoustisch, Blues achtig, Country rock, Pop.



Rinodelnoij
1 juni 2011, 16:50
Hallo iedereen, ik ga beginnen met lessen geven.
Je kan bij mij terecht zowel als op internet als in het echt.
hoewel echt beter is vanwege kwaliteit.

Duur is tussen half uur of anderhalf uur of uur.
je kunt alles door elkaar doen maar als je beginnend bent kan je ook van mij alle akkoorden leren alle manieren van spelen en hartstikke veel plezier hebben de 1ste les is gratis

Tarieven:
half uur 3.-
uur 5,-
anderhalf uur 7,-

Contact opnemen is via rinogamez@gmail.com

Robtuner
19 juni 2011, 20:43
Waar worden deze lessen gegeven?

FlameDude
24 juni 2011, 18:36
Pffff, en dan betaal ik 20 eu voor een half uurtje slap ouwehoeren, maar dan heb ik wel de beste gitarist van west friesland :)

bass blom
24 juni 2011, 18:51
anderhalf uur voor 7 euro?
is dat inclusief btw?
krijgen we ook een bonnetje?
:dontgeti:

grayfink
24 juni 2011, 18:54
Zo, 3 € maar liefst voor een half uur. :???:

FlameDude
27 juni 2011, 17:46
Haha, ik heb net ontdekt dat ie 15 is, ik zie m al een man van dik in de 30 les geven xD

Thiez
27 juni 2011, 19:09
Haha, ik heb net ontdekt dat ie 15 is, ik zie m al een man van dik in de 30 les geven xD

Dat kan best, als hij van niveau is ;) Maar met zulke prijzen betwijfel ik of je op goed niveau les geeft.

FlameDude
27 juni 2011, 20:26
Dat kan best, als hij van niveau is ;) Maar met zulke prijzen betwijfel ik of je op goed niveau les geeft.En dan is mij de vraag, wanneer heb je het niveau bereikt dat je gitaarlessen kan geven?

Thiez
27 juni 2011, 22:53
Ik vind dat je aardig wat theorie en praktijk moet beheersen. Je moet weten waar je mee bezig bent en je moet ook een zinnig antwoord kunnen geven op vragen. Je kunt ook les gaan geven en erbij zetten dat het voor beginners is als je zelf nog niet zo gevorderd bent.

Rinodelnoij
24 juli 2011, 07:22
Waar ze worden gegeven is sittard.
op de tudderenderweg

de prijs is omdat lessen altijd zo duur zijn en ik ben niet uit op geld
en ik ben niet zo hoog met blues of metal maar met de rest ben ik goed genoeg om goeie bands, te coveren

Bv. Dream Theater
Bv. Offspring
Bv. JordinSparks en nog een hoop

grayfink
24 juli 2011, 08:06
Je bent een smurf van 15, en je speelt zelf net een jaar. Dan lijkt me dit geen goed plan. Als een vriend/bekende die wil beginnen wat van je wil leren; prima.
Maar ik zou er geen geld voor vragen, er zijn mensen die er voor doorgeleerd hebben en er de huur van moeten betalen. Die moet je niet het brood uit de mond stoten.