PDA

View Full Version : Speed of Light



bert k
22 mei 2003, 19:24
Jaja, na alle lof en tips en kritiek (en geen gefuk... ) durf ik nog wel een liedje te plaatsen. Speciaal voor de mensen die denken 'Die Bert, die van die mooie akoestiese liedjes speelt' nu een stukje powersurf. (helaas niet live, maar met een digitaal bandje) http://www.bertk.tomaatnet.nl/Speed_of_light.mp3



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bert k op 2003-05-22 19:26 ]</font>

sash
22 mei 2003, 19:36
Aaah geweldig! Ik gebruik vrij veel surf trucjes in de blues die ik speel. Dit klinkt echt lekker, alleen vind ik de tremolo soms wat te irritant snel. Verder lekkere surf sound! Volgende soundfile :wink:

slayurrr
22 mei 2003, 19:45
klinkt idd weer leuk ja :razz:

bert k
22 mei 2003, 19:50
Isse goed! Maar alles op zijn tijd...
Ik heb met dit nummer wel gelachen. Had het opgenomen, een paar jaar terug, en aan een maat laten horen, echte sixties-freak. Alles moest altijd oud en origineel zijn.Dit vond hij wel stoer klinken. "Wow, ouwe telecaster? Twin reberb?"
Nee, helaas. Was een Charvel, over een Marshall JMP-1 en een Midiverb, alles digitaal. En het bandje was m'n Atari. hihi, hij was helemaal ziek..

Predator
22 mei 2003, 20:08
VOLOP COOL MAN!!!! ECHT TOF GEWOON!!! :grin: Serieus, ik moest METEEN aan surfen denken ofsow, zo'n freaky sixties-surfpakkie... BWAHAHAHAHA!! Goed gespeeld ook, leuk tremelo werk!

Klinkt erg goed Bert, ga vooral zo door.

Negative K3 fan
22 mei 2003, 20:22
Het klinkt wel gaaf, alleen jammer dat die drums zo nep klinken. Ik heb er eigelijk niks op aan te maken, behalve dat je best wel een paar gave tunes kunt schrijven.

bert k
22 mei 2003, 20:26
Dank je, helemaal met je drumkritiek eens. Klinkt IMO volkomen Uien! Maar ik had toen niet meer dan een atari en een ouwe synth, en het bandje waar ik dit live mee deed was over de kop...