PDA

View Full Version : ff voorstellen



INOXROX
31 mei 2011, 12:40
Hi there!
Na al geruime tijd ' van-een-afstandje ' de disussies hier te volgen , wordt nou toch eens tijd dat ook ik me voorstel , dacht ik zo .
Een jaar of 5 geleden met verve aan gitaar begonnen op redelijke late leeftijd ( ben nou 53 ) en sindsdien feitelijk niet meer van zo'n ding weg te slaan . Waar ik 5 jaar terug nog acoustisch speelde ( Martin D-15 ) , is dat me tegenwoordig te zwaar spelen i.v.m. een nekhernia .
Het is in dat opzicht naar alle waarschijnlijkheid een aflopende zaak wat het spelen betreft maar ik probeer het natuurlijk toch zo lang mogelijk vol te houden , reden waarom ik een kleinschaliger electr./acoustic heb gekocht , een Ibanez SX90 BK ( heerlijk om blues op te spelen ) en een electr. Yamaha SG500B waar ik ook nog geen moment spijt van heb. Beide spelen een heel stuk lichter dan de Martin en ik heb goede hoop nog geruime tijd van het spelen te kunnen genieten . Daarnaast ben ik ook erg geïnteresseerd in gitaarbouw en alles wat daar z'n raakvlakken mee heeft .
M.a.w.: met enig geluk kan ik me eerdaags ook eens in een discussie mengen . Geluk allemaal !

Harry
1 juni 2011, 17:00
hoi Inoxrox, welkom hier! Ik hoop dat je nog lang kunt genieten van het gitaarspelen!

lefthandstrat
1 juni 2011, 18:02
Hi, ik sluit me aan bij Harry en heet je dus van harte welkom en wens je toe dat je nekhernia je nog lang toe zal staan te genieten van het gitaarspelen!:B

INOXROX
1 juni 2011, 19:26
Hi, ik sluit me aan bij Harry en heet je dus van harte welkom en wens je toe dat je nekhernia je nog lang toe zal staan te genieten van het gitaarspelen!:B

Bedankt voor jullie welkom , jongens . Ik ben van plan om precies dat te doen !