PDA

View Full Version : London City Comet MKI gekocht



ijzerbroot1
29 mei 2011, 00:14
Na flink wat positieve berichten toch maar toegegeven aan de GAS aanval en een Comet besteld. Ik was toch al op zoek naar een no nonsense Tele en het is een 3 tone sunburst geworden. Voor 199 euro kun je je hier echt geen buil aan vallen. Hoe ze het doen weet ik niet maar dit is echt een heel goed gitaartje! Niet om meteen euforisch tekeer te gaan maar ik heb zelden beter gezien in deze prijsklasse. Hoe de elementen zijn weet ik nog niet maar qua afwerking heb ik hier niks op aan te merken. Besteld bij alphenaar en binnen 1 dag gleverd; klasse. Ook nog spot on geďntoneerd en afgesteld. Geleverd incl. poetsdoekje, 3 picks, snarenwinder en de obligate imbussleutel. Chapeau!!

http://www.alphenaar.com/product_images/q/373/sunburst__62731_std.jpg

budje
29 mei 2011, 02:41
Die dingen zijn gewoon de bom :rockon:

BamBuFan1
29 mei 2011, 04:08
Die dingen zijn gewoon de bom :rockon:

Inferieure Chinese massapröttl is het. Om nietsvermoedende kopers te beschermen heb ik er inmiddels hoogstpersoonlijk twee van de Nederlandse tweedehandsmarkt verwijderd.

(Mochten er trouwens GNners zijn die er één hebben liggen: schroom niet om je bij me te melden, ik ben uit naastenliefde bereid om je gratis en voor niets van die waaiboomhouten imitatiezooi af te helpen).

guitarkid
29 mei 2011, 09:06
Inferieure Chinese massapröttl is het. Om nietsvermoedende kopers te beschermen heb ik er inmiddels hoogstpersoonlijk twee van de Nederlandse tweedehandsmarkt verwijderd.

(Mochten er trouwens GNners zijn die er één hebben liggen: schroom niet om je bij me te melden, ik ben uit naastenliefde bereid om je gratis en voor niets van die waaiboomhouten imitatiezooi af te helpen).

:) Wat ben je toch een altruďst.....!!!! Mooi dat er in dit kille kikkerland nog zulke menslievende personen zijn. Ik ga op je stemmen!!!
En dan te bedenken dat ik ook een hele tijd op zo'n gitaar heb gespeeld en met veel plezier ook nog. Ik weet niet wat me bezielde......
Forgive me, for I have sinned !!!! :makeup:

deejee
29 mei 2011, 09:28
Mooi balen, heb voor de mijne 225 euro betaald, zit er nog een gat in ook, noemen ze een Comet T. Voel me vreselijk miskocht. Schijnt dat ze die dingen onder een andere naam ook in USA maken :)

munkie
29 mei 2011, 10:23
Ik heb korting gekregen op mijn nieuwe Comet omdat er wat schade aan de lak was. Andere merken noemen dit "relic" of "roadworn" en laten je juist extra betalen :cheerup:

den titten
29 mei 2011, 12:11
O crap, ik heb er 2 staan en ik heb zelfs extra geld moeten geven voor dat gat in mijn Comet. Dure lucht...

Sinner1980
29 mei 2011, 12:17
:)
Forgive me, for I have sinned !!!! :makeup:

Ach dat went naarmate je het vaker doet:angry:

macwilliams
29 mei 2011, 12:36
O crap, ik heb er 2 staan en ik heb zelfs extra geld moeten geven voor dat gat in mijn Comet. Dure lucht...

Heb je mooi gebakken lucht gekocht :p

guitarkid
29 mei 2011, 13:20
Mooi balen, heb voor de mijne 225 euro betaald, zit er nog een gat in ook, noemen ze een Comet T. Voel me vreselijk miskocht. Schijnt dat ze die dingen onder een andere naam ook in USA maken :)

En in Mexico en Japan en Korea en Taiwan en China etc.......


Ach dat went naarmate je het vaker doet:angry:

Ja, van wie hadden we dat ook anders kunnen verwachten.... :)

Muchachooo
29 mei 2011, 14:17
Heb er sinds een maandje ook een, en elke keer als ik erop speel word ik weer blij :D

BamBuFan1
29 mei 2011, 15:44
Heb er sinds een maandje ook een, en elke keer als ik erop speel word ik weer blij :D

Ja, zo begint het vaak.

Hmm, noord-Brabant? Ik ben al onderweg!

zjanke
29 mei 2011, 16:04
Steek er maar niet teveel tijd in Bambu, ik zal zuid nederland wel schoonhouden. De inferieure modellen met gat doe ik niet moeilijk over, daar zie ik de verwijderingsbijdrage ook wel door de vingers. :seriousf:

BamBuFan1
29 mei 2011, 18:01
Steek er maar niet teveel tijd in Bambu, ik zal zuid nederland wel schoonhouden. De inferieure modellen met gat doe ik niet moeilijk over, daar zie ik de verwijderingsbijdrage ook wel door de vingers. :seriousf:

Ah een medestander! Ok, dan doe ik voorlopig alle LC's ten oost'n van Utreg en jij al die papiermachee 7ender-kopieën aan de westkant. Mochten zich mensen geroepen voelen om noord- of zuid-Nederland te bevrijden, meld je dan aan bij mij of Zjanke!

http://www.nederlandschoon.nl/images/doemee-rob-top-alternatief.png

spirit
29 mei 2011, 19:23
Staan nu op MP voor 165,-
Nieuw in de verpakking,.......aanvalluhhhh:seriousf:

grayfink
29 mei 2011, 20:12
Zo bijzonder zijn ze nou ook weer hoor.

Sinner1980
29 mei 2011, 20:42
Zo bijzonder zijn ze nou ook weer hoor.

Je vergeet het woord 'niet'...en idd,zo bijzonder vind ik ze ook niet.

Voor het geld daarentegen is het best leuk spul

LaszloVersteeg
29 mei 2011, 21:29
Voor het geld is het heel leuk spul, vooral de MKI series.

ijzerbroot1
8 juni 2011, 23:08
Heb d'r nu een tijdje, maar nog steeds tevreden hoor. Wel had ik de neck graag wat dikker gezien, maar ach wat zal ik zeuren voor dat geld. Ik weet niet hoe groot de voorraad MKI's nog is maar als je er nog een wil, denk ik dat je moet opschieten. Trouwens, alle lof voor Alphenaar; zeer goed verpakt en ook nog eens goed afgesteld, waar kom je dat nog tegen.

BamBuFan1
9 juni 2011, 00:23
Ik heb nummer 2 voor €85 gescoord, en die was zelfs al natuurlijk gerelict! Bij welk merk vind je dat tegenwoordig nog: een fatsoenlijk beschadigde voor minder geld dan een onbeschadigd exemplaar?!

-geert-
11 juni 2011, 17:57
Ik ga binnekort voor een gitaar erbij kijken.. vind die london city`s wel gaaf en aantrekkelijke prijs.
Ik vind zelf deze wel erg nice.. is het wat deze London City thinline?

http://www.instrumentsonline.nl/webshop/artikelimages/11471.jpg

Deze vind ik ook nog steeds errug gaaf.. alleen hele andere prijsklasse, word dan even langer sparen :P:

http://www.duesenbergusa.com/guitars/fullerton/images/HR1.jpg

:mmmm:

Zoek nog steeds een winkel die precies dit model &type heeft.. weet iemand er een toevallig?