PDA

View Full Version : Industrial metal project. Muziekanten gezocht rond Utrecht, Amsterdam of waar dan ook



Elias
28 mei 2011, 21:49
Hallo allemaal,

Ik maak muziek voor solo gitaar, maar zou graag willen uitbreiden. Nu ben ik op zoek naar muzikanten om mijn nummers mee uit te werken en/of samen tot iets nieuws te komen. We kunnen eerst wat jammen en dan kijken hoe het uitpakt.

Mijn muziek ligt denk ik het dichtst bij industrial metal, een beetje vergelijkbaar met Nine Inch Nails en Tool. Verder speel ik ook wat gothic rock, darkwave, trip hop en klassiek.

Ik ben 28 jaar oud, speel bijna 20 jaar gitaar, woon in Utrecht en ben bereid te reizen.

Noctiis
30 mei 2011, 18:20
Hi, heb je een voorbeeld van je muziek? Klinkt interessant!

Elias
30 mei 2011, 21:05
Ik zal kijken of ik iets een beetje degelijk kan opnemen.

M'n ruwe materiaal klinkt nu nog wel erg ruw, terwijl ik juist op zoek ben naar een wat meer clean geluid.

onrust nv
31 mei 2011, 13:27
Ik wou toch even op deze industrial band wijzen



http://www.youtube.com/watch?v=trpqekShxYU

Marshallover
16 juni 2011, 23:06
Hoi, al wat gevonden? Ik ben wel geïnteresseerd. 26 jaar, Amersfoort, Tool liefhebber maar schuw zeker geen andere genres. Stap wel liever in een band die al loopt. Heb je al andere muzikanten gevonden?

En oja, let ff niet op mijn naam, duister verleden ooit bedacht en verkeerdtdt gespelltdt.