PDA

View Full Version : Larrivee l-05



BobvanKempen
27 mei 2011, 23:25
Op Marktplaats staat een Larrivee L-05 die ik erg mooi vind, heeft iemand ervaring met deze gitaar? Daarbij, wat mag die gitaar 2de hands maximaal kosten? Ik heb helemaal geen ervaring met Larrivee dus ik denk ik vraag het even.

PT1989
28 mei 2011, 10:22
Ja ik heb er een gehad. Was er niet zo kapot van, stemmechanieken zijn waardeloos.En de gitaar was moeilijk te intoneren. Ik heb de gitaar 4 maanden gehad en toen geruild. Je kunt beter naar een Larrivee P09 kijken.

Fingerpick
28 mei 2011, 16:09
't Kan zijn dat je een archislecht maandagexemplaar kocht, PT, maar ik heb praktisch alleen fijne ervaringen met Larrivee - behalve een P09 (écht waar) maar dat was er waarschijnlijk ook een van die maandagreeks ;-)
De L-05 hangt een beetje tss de D-05 en de OM-05, mooi warm evenwicht tss bassen en hoog zonder het geweld van een D.
IK heb de marktplaats foto's ervan gezien en merkte dat de brug gebarsten is : werd die professioneel hersteld of ga je voor een nieuwe brug? Thats the question.
Indien de gitaar in erg goede staat is zou ik voor max 1300,00€ gaan, min de eventuele kosten voor de vervanging van de brug.
Fijn instrument

BobvanKempen
28 mei 2011, 16:42
't Kan zijn dat je een archislecht maandagexemplaar kocht, PT, maar ik heb praktisch alleen fijne ervaringen met Larrivee - behalve een P09 (écht waar) maar dat was er waarschijnlijk ook een van die maandagreeks ;-)
De L-05 hangt een beetje tss de D-05 en de OM-05, mooi warm evenwicht tss bassen en hoog zonder het geweld van een D.
IK heb de marktplaats foto's ervan gezien en merkte dat de brug gebarsten is : werd die professioneel hersteld of ga je voor een nieuwe brug? Thats the question.
Indien de gitaar in erg goede staat is zou ik voor max 1300,00€ gaan, min de eventuele kosten voor de vervanging van de brug.
Fijn instrument