PDA

View Full Version : Vintage Amber Toggel Switch Knob voor een Les Paul.



BobvanKempen
27 mei 2011, 00:38
Kan iemand me hier vertellen wat ik zon oranje plastic knoppie (Vintage Amber Toggel Switch Knob voor de puristen) voor een Les Paul kan vinden in Nederland (liefst online). Bij Vox Humana kan ik er geen vinden, Bij Thomann ben ik nogal veel kwijt voor verzenden en dan wordt het wel een heel duur knoppie maar .... een Les Paul is niet af zonder zon knoppie. Op MP staat er iemand die ze verkoopt maar die reageert nergens op dus misschien dat er hier tussen de Gibson fanaten andere adressen bekend zijn.

Wederom alvast bedankt!!

geert1976
27 mei 2011, 00:46
Kan iemand me hier vertellen wat ik zon oranje plastic knoppie (Vintage Amber Toggel Switch Knob voor de puristen) voor een Les Paul kan vinden in Nederland (liefst online). Bij Vox Humana kan ik er geen vinden, Bij Thomann ben ik nogal veel kwijt voor verzenden en dan wordt het wel een heel duur knoppie maar .... een Les Paul is niet af zonder zon knoppie. Op MP staat er iemand die ze verkoopt maar die reageert nergens op dus misschien dat er hier tussen de Gibson fanaten andere adressen bekend zijn.

Wederom alvast bedankt!!

Heeft tonefactory ze niet meer?

BobvanKempen
27 mei 2011, 00:47
Heeft tonefactory ze niet meer?

We gaan meteen kijken!!

refused199
27 mei 2011, 00:49
Ooit een gitaar gekocht zonder knopje. De eerste de beste muziekwinkel binnen gelopen (toen Van Gorp Roosendaal) en daar (gewoon uit voorraad, zonder verzendkosten of wat dan ook) een knopje gekregen. Is dat tegenwoordig niet meer het eerste waar je aan denkt?

BobvanKempen
27 mei 2011, 00:51
Heeft tonefactory ze niet meer?

Wil je geloven dat ik hun niet eens kende maar gevonden, en veel goedkoper dan bij Thomann!! Thanx.

jan jansen
27 mei 2011, 08:34
Wil je geloven dat ik hun niet eens kende maar gevonden, en veel goedkoper dan bij Thomann!! Thanx.

zoek eens op tonefactory op dit board.:soinnocent:.samen met ..guitarsupplies.nl de 2 winkels om spullen te halen. Zijn allen snel,vriendelijk en je krijgt een goed antwoordt op vragen..., hoef je niet voor over de grens.:sssh::sssh:.........,

E-J
27 mei 2011, 10:43
Vraag Tonefactory wel eerst of het knopje past op je desbetreffende gitaar. Een amber kleurig knopje wat ik daar had gekocht paste niet op mijn Gibson maar wel op mijn Tokai...

geert1976
27 mei 2011, 10:57
Vraag Tonefactory wel eerst of het knopje past op je desbetreffende gitaar. Een amber kleurig knopje wat ik daar had gekocht paste niet op mijn Gibson maar wel op mijn Tokai...

dan heb jij het Amberknopje "Korea" geleverd gekregen, er staan er namelijk 2 verschillende op de site:ok:

Venlonaer
27 mei 2011, 11:03
Vergeet niet dat je 2,95 verzendkosten moet betalen. Ook voor slechts 1 knopje..

Sinner1980
27 mei 2011, 11:38
Max Guitar store heeft ze wel;zijn wel van RS Guitarworks en niet echt goedkoop maar dan heb je wel een 'geaged' exemplaar...wow:)

mastermind
27 mei 2011, 13:07
Texas & Tweed levert ook veel (en uitstekende) gitaaronderdelen.