PDA

View Full Version : Los midi name display



jaywalker
26 mei 2011, 07:28
Ik heb een aantal midi effecten op mijn board staan.
De gsc van g-lab besturen die effecten.
Alleen heeft de gsc geen goed display.

Bestaan er losse displaytjes die bijvoorbeeld kunnen weergeven als ze midi signaal "074" binnen krijgen, hij "Rock Solo" weergeeft. Ik noem maar wat.

Alvast bedankt

piezo
26 mei 2011, 21:15
Als niemand hier het antwoord weet, kun je die vraag ook op www.synthforum.nl stellen.

Liquid_Metal
26 mei 2011, 21:40
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar technisch gezien kan het wel. Desnoods moet je het zelf maken.

Tankman
26 mei 2011, 21:52
Maar je hebt je GSC te koop staan. Kun je dan niet gewoon hem verkopen en investeren in bijvoorbeeld de GSC-5 dacht ik die wel een display heeft of een ander alternatief.

Overigens, mag je, als je dat wilt wel wat foto's van je setup met de GSC naar me PM'en. Zo'n lijkt me wel vet. Ik heb even inspiratie nodig. Alvast bedankt!

ErikM
26 mei 2011, 22:51
Bestaan er losse displaytjes die bijvoorbeeld kunnen weergeven als ze midi signaal "074" binnen krijgen, hij "Rock Solo" weergeeft. Ik noem maar wat.

Alvast bedankt

Als je handig bent met een soldeerbout:
http://www.midibox.org/dokuwiki/doku.php?id=pedal_box

jaywalker
27 mei 2011, 00:51
Ik moet die sig van mij nodig eens updaten. Die is inmiddels verkocht en ik heb nu versie 2.

Ben nu druk aan het klussen. Morgen of over morgen zal mijn pedalboard klaar zijn, dan volgen foto's

@ErikM, ja vet!, wordt dan wel een heel project :)