PDA

View Full Version : Gutrie govan



Buzzel
25 mei 2011, 11:24
Hey,

Ik zeg het toch maar even voor de mensen die in de buurt zijn. Aanstaande zondag (29mei) is Guthrie govan in de stier in Eibergen! klik (http://www.cafedestier.nl/index.php?section=laatste_zondag_live). Je kan kaartjes kopen bij The american guitar store, maar je kan ze ook even mailen.

Ik heb hem daar al eerder gezien en het is echt episch :rockon:


EDIT: aaah ik zie nu dat ik zijn naam verkeerd heb geschreven....

Herman
25 mei 2011, 11:32
Ben ik ook bij! Mijn oom (bassist) speelt die avond weer met hem. :)

Ben super benieuwd in elk geval!

Mr. Dynamite
28 mei 2011, 10:52
Ik ben er ook ook weer bij, vorige keer was echt episch inderdaad.

Nearly killed on stage, wel lef om terug te komen :seriousf:

Buzzel
28 mei 2011, 18:50
Nearly killed on stage,

Drie keer wel te verstaan :seriousf:

wireman
6 juni 2011, 02:36
Ik had kaarten voor het optreden van Govan in Zevenhuizen... komt die gast niet opdagen vanwege persoonlijke redenen.. ik navragen.. wil meneer niet in een dorp spelen, maar alleen in steden (volgens een nijdige programmamaker dan).. wel jammer.. ik had het graag gezien!

Cubone
6 juni 2011, 03:06
Ik had kaarten voor het optreden van Govan in Zevenhuizen... komt die gast niet opdagen vanwege persoonlijke redenen.. ik navragen.. wil meneer niet in een dorp spelen, maar alleen in steden (volgens een nijdige programmamaker dan).. wel jammer.. ik had het graag gezien!

Als dat waar is, vind ik het wel lullig van hem..lijkt me wel een integer gozert :seriousf:

Voor de rest is hij natuurlijk een geweldige gitarist. Erg jammer dat je zijn optreden misloopt om die reden !!


greetz,

Herman
6 juni 2011, 12:15
Lijkt me eerlijk gezegd stug, en meer een smoes van de programma maker. Eibergen is nou ook niet bepaald een stad, en hij geeft volgens mij toch vaker op dat soort locaties shows. Daarnaast kwam het ook helemaal niet over als een arrogante vent, maar goed.. ik ken hem verder natuurlijk ook niet.

Conrad Hultermans
7 juni 2011, 12:55
Hij speelt in november in de Boerderij te Zoetermeer!

:)

Buzzel
7 juni 2011, 13:02
Hij is al 2 keer in eibergen geweest, kan me niet voorstellen dat guthrie alleen maar voor steden gaat. Je ziet dat hij echt het spelen in die kleine kroegjes leuk vindt. Hij geniet en klets ook nog gezellig de hele avond door in het cafe.

En trouwens guthrie was geweldig :)

wireman
10 juni 2011, 04:55
+1... dat denk ik dus ook... en 'toevallig' heeft er een week of drie ervoor nog een heel stuk in de krant gestaan over de zeer zorgelijke situatie van de zaal waar hij zou spelen.. Men zou zelfs failliet zijn..

Dus eh.. "persoonlijke redenen" van welke kant zou je eerder kunnen vragen..


Lijkt me eerlijk gezegd stug, en meer een smoes van de programma maker. Eibergen is nou ook niet bepaald een stad, en hij geeft volgens mij toch vaker op dat soort locaties shows. Daarnaast kwam het ook helemaal niet over als een arrogante vent, maar goed.. ik ken hem verder natuurlijk ook niet.

John JA
14 juni 2011, 23:02
Ik had kaarten voor het optreden van Govan in Zevenhuizen... komt die gast niet opdagen vanwege persoonlijke redenen.. ik navragen.. wil meneer niet in een dorp spelen, maar alleen in steden (volgens een nijdige programmamaker dan).. wel jammer.. ik had het graag gezien!

Meneer wilde wel degelijk in een dorp spelen, maar na overleg met de nijdige programmamaker, die vond dat er te weinig kaarten waren verkocht, hebben we samen besloten dit optreden niet door te laten gaan.

John JA

wireman
20 juni 2011, 02:54
Waarom wordt dat dan niet gewoon gezegd?.. Scheelt een hoop misverstanden.. Overigens dan in dat geval een erg misplaatste uitspraak van de figuur aan de andere kant van de lijn. Overigens doodzonde dat er niemand voor zoiets te porren valt.. Een gitaarlegende die wil komen.. en dan is er geen animo..

Ziltoid
24 juni 2011, 22:53
Ik heb hem ook beide keren in Eibergen (klein dorp) gezien, vorig jaar en dit jaar, ook Carl Verheijen heeft vorig jaar in de Stier gespeelt en komt later dit jaar weer spelen in Cafe de Stier in Eibrgen. Super kroeg!!!

Augurk
14 juli 2011, 15:23
Vrijdag 2 december in De Boerderij te Zoetermeer :rockon: