PDA

View Full Version : Marshall 2550 25/50



YJM
24 mei 2011, 11:31
Hallo,

ik wil graag mijn Head verkopen Marshall 2550 Model 25/50 (1987) Jubilee Series. Enig idee wat de waarde van deze head is tegenwoordig? Ik speel al een tijdje niet meer in een band en heb voldoende aan een kleinere amp.

mvg YJM

Orpheo
24 mei 2011, 11:57
geen stuiver waard. ik geef je er 250 euro voor! ben je er lekker van af

TimS
24 mei 2011, 12:28
Luister maar niet naar Orpheo, die probeert verkopers altijd te verleiden met onzinnig hoge bedragen. Meer dan 100 krijg je er normaal niet voor, maar omdat ik zo'n aardige jongen met kom ik hem voor 150 euro ophalen.

Maar serieus: hangt er vanaf wie dat ding wil kopen. Er zijn mensen die echt heel graag zo'n ding willen hebben, dan kan je er aardig voor vangen. Op ebay wordt flink geboden op die versterkers, ruim boven de 1000 euro, maar dat is ebay. In Nederland zal je er wel iets minder voor krijgen.

YJM
24 mei 2011, 12:38
Bedankt TimS,
ik weet dat dit een speciaal model is dat vooral in de US nogal gewild is, alleen krijg ik die daar niet natuurlijk. Ik had ook al gedacht aan ebay, maar zoek eerst wat meer info, daar ik toch al even uit het circuit ben.

YJM

big dooley
24 mei 2011, 16:21
geen stuiver waard. ik geef je er 250 euro voor! ben je er lekker van af


Luister maar niet naar Orpheo, die probeert verkopers altijd te verleiden met onzinnig hoge bedragen. Meer dan 100 krijg je er normaal niet voor, maar omdat ik zo'n aardige jongen met kom ik hem voor 150 euro ophalen.
:seriousf::seriousf::seriousf:


Maar serieus: hangt er vanaf wie dat ding wil kopen. Er zijn mensen die echt heel graag zo'n ding willen hebben, dan kan je er aardig voor vangen. Op ebay wordt flink geboden op die versterkers, ruim boven de 1000 euro, maar dat is ebay. In Nederland zal je er wel iets minder voor krijgen
een silver jubilee in originele toestand en in de juiste kleuren moet zeker op de internationale markt aardig wat opleveren, alleen moet je dan bereid zijn, dat ding op te sturen... persoonlijk zou ik zo'n stuk geschiedenis NOOIT wegdoen

muziekschuur
24 mei 2011, 16:23
Op Marktplaats veilen onder voorbehoud. Kun je zien wat ze ervoor willen geven toch? Te weinig? Niet verkopen. c'est simple.

YJM
24 mei 2011, 20:43
--- dat is ebay. In Nederland zal je er wel iets minder voor krijgen
een silver jubilee in originele toestand en in de juiste kleuren moet zeker op de internationale markt aardig wat opleveren, alleen moet je dan bereid zijn, dat ding op te sturen... persoonlijk zou ik zo'n stuk geschiedenis NOOIT wegdoen ---

Ik begrijp dat het een stuk geschiedenis is, alleen staat het bij mij thuis weg te kwijnen, en de bedoeling van zo'n amp is dat er flink op gescheurd wordt, doe hem dan liever weg, daar wordt ie alleen maar vrolijker van.....

big dooley
24 mei 2011, 21:51
Ik begrijp dat het een stuk geschiedenis is, alleen staat het bij mij thuis weg te kwijnen, en de bedoeling van zo'n amp is dat er flink op gescheurd wordt, doe hem dan liever weg, daar wordt ie alleen maar vrolijker van.....

mjah maar jij rukt wellicht over een jaartje of zo je haren uit je hoofd dat je hem verkocht hebt...