PDA

View Full Version : Vrolijk mineurstukje



bert k
21 mei 2003, 23:48
Laat ik ook maar eens een liedje neerzetten. Ik speel al heel lang elektrisch, maar sinds een half jaar heb ik ook een akoestische gitaar. Dit is het eerste liedje dat ik er op schreef. http://www.bertk.tomaatnet.nl/vrolijk_mineurstukje.mp3
Ben benieuwd wat jullie vinden...



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bert k op 2003-05-22 11:47 ]</font>

JorisBos
22 mei 2003, 00:34
respect. Heel netjes gespeeld en perfect opgenomen. Toevallig een Neumann microfoon ? anywayz, erg knap !

Barret Wallace
22 mei 2003, 09:01
Wow dit is gaaf man !!! keep it up! :smile:

Hempo
22 mei 2003, 09:44
he cool :razz:.
ben ook met dit soort dingen bezig.
hoe lang speel je al ??

bert k
22 mei 2003, 10:36
Dank voor de lovende woorden! Doet me goed...

Joris, wew hebben wel een Neumann in de buurt gehad, maar de opname is uiteindelijk met Audio Technica en Behringer gedaan. Ik had mazzel, we zijn een dag lang in een goeie studio bezig geweest met microfoons testen. Normaal prik ik mijn gitaar gewoon in de computer, maar dit was wel luxe. Kijk ff op http://www.bertk.tomaatnet.nl/bertmuziek daar staat de test.

Hempo,
ja, ik speel al een tijdje. Jaar of 30 schat ik. Maar al die tijd elektrisch. Rock, punk, rockabilly. Half jaar terug een mooie akoestische gekocht, een Lakewood, en nu zit ik lekker te oefenen :smile:

Predator
22 mei 2003, 10:49
Hey man, klinkt echt gaaf! De kwaliteit is ook SPLENDID! Je speelt echt goed man, leuk om eens iets anders te horen. Nou maar hopen dat die idioten hier geen lompe reacties gaan posten zoals ze constant doen bij Barret en Bosch. Ach jah.. Idioten bestaan, zo hou je de bevolking een beetje in balans.

Happy Depressed Tune! :wink:

delphiro
22 mei 2003, 12:23
erg leuk en vrolijk!

maar opbouwende kritiek mag toch wel..
het 'thema' herhaalt zich te vaak (het is ook wel erg leuk :smile: ) In principe speel je thema - improvisatie - thema - improvisatie - thema.