PDA

View Full Version : Vraag Follow button?



dj0knuf
20 mei 2011, 18:18
Ola,

Ben net nieuw hier, en ik vroeg me af of er een volg knop is. Of "mijn active topics" oid. Dat je kan zien waar je in gereageerd hebt?

dj0knuf
25 juni 2011, 10:53
Iemand?..........

bass blom
25 juni 2011, 10:57
het knopje, linksboven, onder: home.. nieuwe berichten.
dat werkt het makkelijkst.

j3r03n
25 juni 2011, 11:40
Ik denk dat je dit bedoelt:

Rechtsboven "Jouw profiel" --> Links "Zoek alle posts" --> voilá, een lijstje met je laatste berichten.

Outrage
26 juni 2011, 15:42
Je kan je op een discussie abonneren, dat doe je door op discussietools te klikken in de tweede grijze balk in je scherm.

j3r03n
27 juni 2011, 09:57
Dat kan ook, dan kun je zelfs instellen om een e-mailnotificatie te krijgen als er iets gepost is.

Kim Wilson
27 juni 2011, 10:07
Ja, en in de grijze balk bovenaan, helemaal rechts onder het kopje "Directe links" kun je d.m.v. een klik op "Discussies met abonnement" alle discussies met abo tevoorschijn toveren.

lefthandstrat
27 juni 2011, 13:18
Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.

INOXROX
27 juni 2011, 13:35
Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.

Kijk . Die ga ik ook doen ...

AoDf
23 juli 2011, 09:45
Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.

Dan kun je toch net zo makkelijk een abonnement op een discussie nemen en dan, zoals Kim Wilson al zei, via "Directe links -> Discussies met abonnement" al je discussies waarop je geabonneerd bent opvragen. Minder omslachtig en het voordeel is ook dat dit ook op andere pc's waar je gitaarnet op bekijkt van toepassing is als je inlogt op gitaarnet. Je favoriete staan neem ik aan alleen op je eigen pc.