PDA

View Full Version : Hoihoi



Elpasion
20 mei 2011, 00:41
Even voorstellen,
Ik ben Theo, 24 jaar. Ik speel al een paar jaar gitaar, dat wil zeggen, zo af en toe pak ik mijn gitaar en begin ik te spelen, ik heb wel een tijdje les gehad, maar ik beschouw mezelf nog als een echte beginner, want ik vind nog niet dat ik erg veel kan. Ik speel graag fingerstyle op de akoestische gitaar, allerlei stijlen vind ik mooi, Spaans, klassiek, Iers, Pop. Akkoordenspel vind ik gek genoeg meestal lastiger.

Ik heb een hele fijne Spaanse akoestische gitaar en wil nu ook graag een elektrische gitaar kopen, maar ik heb daar totaal geen ervaring mee, het lijkt me leuk om bepaalde pop en rockmuziek daarop te gaan spelen en ik denk toch dat dat beter klinkt en speelt en ook bepaalde solo's kan proberen te doen. Ik heb alleen geen les meer, dus ik zal moeten proberen het mezelf een beetje aan te leren, hopelijk kan men op het forum me hier ook nog een beetje bij helpen ;)

Ik ben van plan op een Squier Affinity Strat te kopen: http://www.musik-produktiv.nl/squier-affinity-strat-rw-bsb-3123535.aspx Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven en het is maar af en toe, want zo fanatiek speel ik niet. Daar wil ik dan een Fender Frontman 15G versterker bij kopen. Is dit een beetje een goede combo?

Owja, ik speel ook nog Guitar Hero, haha :seriousf:

rocketx4
20 mei 2011, 23:53
Guitar hero!:seriousf:

echte gitaar is mooier

Elpasion
21 mei 2011, 13:41
Uiteraard, maar guitar hero is wel echt fun, zeker als je zulke nummers niet zelf kan spelen ;) je moet wel op hard spelen, anders is t te simpel en op hard komen de knoppen die je indrukt nog een beetje in de buurt van de melodie ;)

Greasemouth
21 mei 2011, 15:49
Hallo Elpasion,

Ik heb dezelfde set. Squier Aff strat met de fender frontman 15g. Om te beginnen zeker niet slecht. Maar als je ooit verder wil gaan dan alleen maar beginnen raad ik zeker een andere versterker aan.

Elpasion
21 mei 2011, 20:10