PDA

View Full Version : CD presentatie met gasten Harry Sacksioni, Lars de Rijck en Wim den Herder



sietze
19 mei 2011, 15:45
Beste mensen,

1 juli breng ik mijn aller eerste debuut album uit! Dit vindt plaats in de Harmonie in Leeuwarden.

Ik speel de nummers van mijn cd met een zeven leden tellende band.
Speciale gast van de avond is gitaaricoon Harry Sacksioni, die het eerste exemplaar van mijn cd komt overhandigen.

Gitaarduo Wim den Herder en Lars de Rijck zal als support act de avond openen met een aantal eigen nummers. Den Herder is tevens oprichter van de de Guitar Academy met inmiddels 4 vestigingen in Amsterdam en Haarlem. Lars de Rijck werd onlangs gedeelde winnaar bij Holland‘s Got Talent 2009. Beiden speelden meerdere malen samen met de Australische gitarist Tommy Emmanuel en internationale jeugdtalenten Joe Robinson en Gareth Pearson.

Alle info vind je op www.sietzebouma.com en hier! (http://www.facebook.com/event.php?eid=210791912287042)

sietze
9 juni 2011, 11:57
Woow geen reacties, dat is wel apart :) Ik wil toch nog even deze met jullie delen.

http://fotokalahari.wordpress.com/2011/06/04/sietze-bouma-de-friese-harry-sacksioni/

beunklats
9 juni 2011, 20:07
nice .

beruk
9 juni 2011, 22:57
Woow geen reacties, dat is wel apart :)

Begrijp het dan, iedereen zit op backstage polsbandjes te wachten! ;)

Veel plezier op 01-07!

DennisvandenHeuvel
5 augustus 2011, 12:06
Hoi allen,

Ik had Sietze al een aantal keer zien spelen en wilde graag naar de cd presentatie. Helaas vertrok ik de volgende ochtend naar het buitenland dus dat werd niets. Wel heb ik via zijn website de cd besteld en heb hem net zojuist voor het eerst afgespeeld.

Erg mooi, cool en strak hoor je eerste CD!

Dennis

Bodner
10 augustus 2011, 09:22
Hoi allen,

Ik had Sietze al een aantal keer zien spelen en wilde graag naar de cd presentatie. Helaas vertrok ik de volgende ochtend naar het buitenland dus dat werd niets. Wel heb ik via zijn website de cd besteld en heb hem net zojuist voor het eerst afgespeeld.

Erg mooi, cool en strak hoor je eerste CD!

Dennis

Ik heb hetzelfde gevoel jou! Echt geweldig, niet?