PDA

View Full Version : GITARISTE ZOEKT BAND (omg HENGELO)



RG320
18 mei 2011, 22:19
Hoi!

Ik ben een enthousiaste gitariste, 20 jaar, en op zoek naar een band! Ik speel al een aantal jaren gitaar en ik vind het wel weer tijd worden om lekker met andere mensen muziek te maken. Mijn muzieksmaak is erg breed dus qua repertoire kan ik alle kanten op. Momenteel ben ik druk bezig met improvisatie en het lijkt me leuk om in een band met solovaardigheden te kunnen verbeteren. Mocht je in de buurt wonen en op zoek zijn naar een gitarist, laat het me weten!

marter544
19 mei 2011, 14:41
Hmm, ik kom ook uit Hengelo, toevallig. Wat voor muziek wil je maken? Ik weet dat Pariah uit Enschede nog een leadgitarist(e) zoeken, dat is wel vrij harde metal.

Daarnaast zou je eens bij metropool in de oefenruimtes moeten gaan kijken, daar hangen op het prikbord vaak veel briefjes met muzikanten gezocht, net zoals bij Atak in de oefenruimtes!

Er is trouwens een stel je voor gedeelte op dit forum, dus als je zoiets hebt van, ik vind het een leuk forum en ik ga waarschijnlijk wel meer posten, stel je daar even voor!

EDIT: Als je trouwens gewoon eens wil jammen, kun je ook wel een keer bij mijn band in de oefenruimte komen (wij repeteren in de Hengelose Es, vlakbij de bataafse ramp), wij zijn driekwart van de tijd toch alleen maar aan et jammen, hehehe.

RG3
21 mei 2011, 10:13
Hee!

Thnx voor je reactie en tips! Ik sta open voor veel stijlen, maar metal is niet echt mijn ding helaas..
Wat spelen jullie dan? Ik zou graag een keer bij jullie komen jammen hoor :cooler:
Anders mag je me wel even mailen op imaatman27@gmail.com Dan praten we verder!