PDA

View Full Version : Hulp gevraagd



Riky
17 mei 2011, 14:40
Dag mensen,

voor school ben ik bezig met een game project. Ik zit in het sound team en heb een stukje gitaarmuziek gemaakt. Heb het basic gehouden, omdat het "show off contest" is, maar dus muziek voor een game.

Nu wil ik graag gebruik maken van het forum om te weten te komen of dit stuk een beetje bij de game past. Graag wil ik jullie vragen om er naar te luisteren (is een kort stukje) en ongeveer 3 woorden op de schrijven die de sfeer omschrijven en die hier te posten.

http://dl.dropbox.com/u/11984423/Output%201-2.mp3

Op deze manier wil ik kijken of jullie beeld overeenkomt met die van mij en of ik dus op de goede weg zit.

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!

ps. Ander commentaar is natuurlijk ook van harte welkom!

Cubone
17 mei 2011, 15:28
hi,

3 woorden die de sfeer omschrijven ?

nerveus
agressief
competitief

Klinkt goed !!

spontaan zin om te racen :p

In wat maken jullie het spel, java, c++, flash ?


greetz,

:blast:

Greasemouth
17 mei 2011, 15:40
De twee woorden die in mij opkomen:

Irritant(dat achtergrond getik)
Opgefokt

En ik sluit me aan bij het nerveus van Cubone(omdat ik geen 3e andere kan bedenken:soinnocent:)

Riky
17 mei 2011, 16:01
Dank jullie!
Je hoeft ook niet perse andere woorden te noemen. Liever zelfs zoveel mogelijk dezelfde als je het er mee eens bent.

@cubone: De game wordt gemaakt in de Unreal editor van Unreal Tournament.

arnoldtims
17 mei 2011, 17:24
Deze kut herrie zet ik altijd uit als ik game anders kan ik mij niet concentreren.
Ik ben dan ook erg slecht in game's .
Vind het net zo slecht klinken als bij andere (grote) spellen dus wat mij betreft ben je geslaagd in het maken van een goede game track.:seriousf:(wel goed gemaakt hoor)

Cubone
17 mei 2011, 23:05
Hi,

'grote' Game muziek hoeft niet altijd herrie te zijn hoor !! :soinnocent:

Als ik zo vrij mag zijn, om dit te posten van ricky, in zijn topic...

http://www.youtube.com/watch?v=kekitaCO6Wk

Ben dus eigenlijk wel gek van bepaalde game muziek, vooral castlevania (heeft zo'n klassiek vibe)

groet,

:cheerup:

Riky
27 mei 2011, 13:20
Ik wil jullie bedanken voor het luisteren en beoordelen! We hebben er zeker wat aan gehad!

savale
27 mei 2011, 15:20
avontuurlijk, snel.