PDA

View Full Version : Fame pedaalvoeding verschil?



rocketx4
16 mei 2011, 16:14
Fame, het huismerk van Musisstore in keulen.
heeft twee voedingen: Sweet tone chrome tank en Fame DCT-200 Multi-Power.

Nu de vraag, is er verschil behalve dan dat ze er anders uitzien, verschil?
en zijn ze allebei geïsoleerd?


Ik ben namelijk van plan 1 van de twee te kopen, ze zijn beiden 49 euro

driftkop
16 mei 2011, 16:46
Gewoon even naar de beschrijving op de pagina van Musicstore kijken, dan zie je meteen wat de verschillen zijn. :ok:

Vraag
16 mei 2011, 19:31
Bij de Sweet Chrome staat er niets over geïsoleerde uitgangen in de beschrijving.

rocketx4
16 mei 2011, 20:33
Bij de Sweet Chrome staat er niets over geïsoleerde uitgangen in de beschrijving.

bedankt, had bijna em bijna gekocht:B

driftkop
16 mei 2011, 21:28
bedankt, had bijna em bijna gekocht:B

Waarom vroeg je dan hier om advies? :???:

rocketx4
17 mei 2011, 16:16
omdat als iemand ervaring met 1 van de twee had?
misschien een slechte?

En trouwens waarom antwoord je als je het toch een shit vraag vind, ikvindt het nog zinlozer dat mensen gaan reageren op iet s dat ze zinloos vinden. dan iets zinloos volgens jou posten?!:seriousf:


''driftkop''

Buzzel
17 mei 2011, 16:29
omdat als iemand ervaring met 1 van de twee had?
misschien een slechte?

En trouwens waarom antwoord je als je het toch een shit vraag vind, ikvindt het nog zinlozer dat mensen gaan reageren op iet s dat ze zinloos vinden. dan iets zinloos volgens jou posten?!:seriousf:


''driftkop''

Maar jij vroeg niet naar ervaring met 1 van deze voedingen. Je vroeg wat de verschillen waren. Iets wat heel makkelijk op op te zoeken op de musicstore site....

Natuurlijk wel handig om inlichtingen te werven;)

allonso1990
18 mei 2011, 16:52
Je had inderdaad gewoon wat meer moeite kunnen doen door gewoon de site te bekijken. Ik heb in April de Fame DCT-200 besteld (die met geïsoleerde uitgangen) helaas waren ze niet meer op voorraad en zijn ze 30 juni pas weer leverbaar (mij werd 15 juni verteld). Hou er dus rekening mee dat je nog een tijd moet wachten voordat je het in huis hebt;)

driftkop
18 mei 2011, 17:02
omdat als iemand ervaring met 1 van de twee had?
misschien een slechte?

En trouwens waarom antwoord je als je het toch een shit vraag vind, ikvindt het nog zinlozer dat mensen gaan reageren op iet s dat ze zinloos vinden. dan iets zinloos volgens jou posten?!:seriousf:


''driftkop''

Hey, ik probeerde je op weg te helpen, maar blijkbaar heb je daar niets mee gedaan want je stond op het punt juist de verkeerde te kopen. Had je uberhaupt wel op de Musicstore gekeken om de twee te vergelijken, daar staat duidelijk wat de verschillen tussen de twee voedingen zijn.

rocketx4
18 mei 2011, 17:19
ja maar ik snap al die termen niet:???:

driftkop

driftkop
18 mei 2011, 17:30
Ja, dat kan inderdaad verwarrend zijn. Gewoon vragen hier als je iets niet begrijpt, daar is het forum voor!

Enne, ik ben niet driftig, hoor :ok:

rocketx4
18 mei 2011, 22:02
Ja, dat kan inderdaad verwarrend zijn. Gewoon vragen hier als je iets niet begrijpt, daar is het forum voor!

Enne, ik ben niet driftig, hoor :ok:

dat is je naam toch? haha:seriousf: