PDA

View Full Version : Arctic Monkeys in Paradiso 23 juni



Epii
10 mei 2011, 22:16
Arctic Monkeys komen naar ons landje!:crazyhappy: Ik ga erheen, bijna zeker. Anderen die er ook heen gaan?

http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Arctic-Monkeys.htm

TimS
10 mei 2011, 23:27
Bedankt voor de tip! Als ik kaartjes kan bestellen ga ik zeker. Vorig jaar in de HMH geweest, was top. Wel raar dat ze vorig jaar 2 keer in de HMH stonden en nu 1 keer in de Paradiso. Maarja, als ik kaartjes kan krijgen is de Paradiso wel een mooie zaal.

Epii
14 mei 2011, 10:41
Ok flinke baal, het was na 7 minuten al uitverkocht :mad:

Heel raar, ik stond om 10 uur precies al de zoek tickets knop te spammen, maar nee hoor :???: Ook niemand van mijn vrienden heeft kaarten. En er zijn dan wel van die handelaren die ze nu verkopen voor 120 euro :stop:

TimS
14 mei 2011, 11:00
Ik heb wel kaartjes :)

Sorry

Ik heb ook de pagina elke seconden lopen verversen. Had je wel een account aangemaakt en was je ingelogd? Of bestelde je bij Paradiso zelf?

Epii
14 mei 2011, 11:14
Ik had een account en ik was ingelogd ja. Achja...

Herman
14 mei 2011, 13:51
Ik zou misschien ook gaan, maar de drummer van m'n band heeft niet genoeg kaarten kunnen fixen. Achjah, scheelt me eerst toch weer een paar tientjes en zie ze ook wel weer op Lowlands. :)

Bubbeltje
14 mei 2011, 15:00
*huilt* Ik baalde al zo erg dat ik geen kaarten heb kunnen kopen voor Lowlands..
En vannochtend lukte het ook al niet met kaarten voor Arctic Monkeys in Paradiso..
ik ben nog nooit naar een concert geweest en daar komt voorlopig nog geen verandering in :'(

Als iemand nog kaarten heeft voor Arctic Monkeys.. pleaseeeee :(