PDA

View Full Version : Hallo!



Salamenster
10 mei 2011, 20:44
Hallo daar, gitaarnet.

Ik ben 16 jaar oud en een gitaristje dat steeds professioneler probeert te worden. Denk aan fatsoenlijk werken aan sound, optreden, opnemen enzovoort. K speel ook in een bandje: http://www.youtube.com/user/TheBlueBandYTAccount?feature=mhum Let alsjeblieft niet op de rotkwaliteit, met fatsoenlijk opnemen heb ik nog niet zoveel ervaring.

Sinds kort heb ik ook eens een bas in huis gehaald, een instrument waar ik altijd al veel ontzag voor heb gehad. Het is in mijn mening dan ook totaal misplaatst als gitaristen de bas 'minderwaardig' vinden; In een band is iedereen gelijk.

Ik hoop hier veel kennis op te doen mbt gear, opnemen, optreden en sound.

Salamenster.

Harry
11 mei 2011, 11:07
hoi en welkom! Ik weet trouwens niet waar je vandaan haalt dat gitaristen vinden dat bassisten minderwaardig zijn. Misschien een vooroordeel naar gitaristen?

Ik denk eerder dat de meeste gitaristen blij zijn als ze een bassist kunnen vinden....

Maar goed, succes en veel plezier hier!

Duhsjaak
12 mei 2011, 07:04
Hi
Welkom surf dude! Geluisterd en gekeken. En met plezier!

Waarom zou je de perfectie op je 16e in je vingertoppen hebben? Om de rest van je leven verveeld aan de dope of drank te raken? Nee, het is echt veel leuker om stukje bij beetje beter en leuker te worden. Leuker dan dat het nu al is.

Zelfs van je bandnaam krullen mijn mondhoeken.
Ik ga gauw de deur uit, maar die smile is vandaag niet meer van mijn koppie te poetsen!

Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus