PDA

View Full Version : tc electronics g-system verkoop



Gitaar4LifeDude
10 mei 2011, 16:22
Ik zit de laatste tijd veel op marktplaats te surfen en zie er nu de laatste tijd veel g-systems van tc electronics verschijnen voor prijzen rond de 750-1000 euro.
Is hier een speciale reden voor? Komt er een nieuwe versie uit of iets dergelijks?
Als iemand het weet laat het me maar horen

Mr.Bluesbreaker
10 mei 2011, 17:00
Omdat het loodzware grafbakken zijn die te moeilijk zijn voor de ietwat dommere gitarist? :D

Nee serieus, het ding kost nu nieuw 1299,- en dan kun je met goed fatsoen niet meer dan 1000,- vragen lijkt me. Eerder was ie iets duurder. Er zijn wat rumours op het TC forum over een versie twee, maar vooralsnog is er nog niks wat er op lijkt dat er een nieuwe versie staat aan te komen.

DemolitionColorScheme
10 mei 2011, 21:07
Omdat het loodzware grafbakken zijn die te moeilijk zijn voor de ietwat dommere gitarist? :D
Dit. Veel mensen lijken niet optimaal gebruik te kunnen maken van de G.

Gitaar4LifeDude
10 mei 2011, 22:36
bedankt voor de reacties guys,

Is het g-system nog steeds top notch kwa effecten nu line6 al dingen heeft als hd modeling enzo?
Sorry als dit domme vragen zijn maar ik zit er aan te denken om een g-system aan te schaffen maar ik moet de prijs wel kunnen rechtvaardigen.

DemolitionColorScheme
11 mei 2011, 10:00
bedankt voor de reacties guys,

Is het g-system nog steeds top notch kwa effecten nu line6 al dingen heeft als hd modeling enzo?
Sorry als dit domme vragen zijn maar ik zit er aan te denken om een g-system aan te schaffen maar ik moet de prijs wel kunnen rechtvaardigen.
De G-System is geen multi-FX unit. Heel veel mensen denken dat. Het is een professionele switcher unit met pre en post-gain effecten. Je kunt er niet zoveel whacky dingen mee doen als een Line 6 M13, als voorbeeld, maar deze unit is meer bedoeld om je amp kanalen te switchen en zelf pre-gain units toe te voegen. Ikzelf heb als voorbeeld dit als pre-gain add-ons:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/DemolitionColorScheme/DemolitionColorScheme/Studio%20and%20Home/G-SystemRackRig-Drawer.jpg
Voor mij werkt dit fijner dan de M13 and such (ik heb de M9 ook gehad). Daarbij is de G-System het brein van mijn hele setup en kan ik met MIDI vanalles aansturen.
De G is vooral ook handig voor complexere setups, naar mijn mening.