PDA

View Full Version : Gitaarlessen aangeboden regio Den Haag



kennyohhst
9 mei 2011, 20:42
Welcome readers,

Om me even voor te stellen, Ik ben 18 jaar, en geef al een tijdje les aan jong en oud. Dit vind ik erg leuk en ik wil hier mijn brood mee verdienen. Dus als jij Graag de gitaar wilt oppakken, Contact me ;).

Mijn lessen bestaan uit een aantal 'delen'. Ik zal je alles uitleggen in stappen, zodat je in plaats van alleen liedjes leert, ook zelf liedjes kan maken, en ook kunt improviseren. Alleen jij kan bepalen hoe lang je les wilt nemen, dus het ligt aan jou hoeveel je uit eindelijk wilt betalen voor de lessen. Dit zal ik allemaal uitleggen aan het begin van de les. De prijs is 10 euro per les. Een les kan een uur duren, misschien 5 minuten korter of langer, dat hangt van de les af + ik kom aan huis.

Het enige wat je nodig hebt is een gitaar naar eigen keuze, dus als je electrisch wilt leren, dan raad ik dat aan. Niet vanwege het leren, maar vanwege de financieen. Gitaren zijn niet goedkoop.
Ook heb je nodig een plectrum. Extra spullen zijn niet nodig, maar wel welkom :).

Ben jij opzoek naar een gitaarleraar in den haag? reageer dan!!

Geeregoosz
13 februari 2012, 15:05
hoi Kenny, ik ben Gerard woon in Den Haag en wil graag les. bel me als je wil 0619961635