PDA

View Full Version : Gitarist Ilse de Lange



Paulio
7 mei 2011, 13:41
Hee,

Heeft iemand toevallig Ilse de Lange gezien op een van de bevrijdingsfestivals donderdag? Zover ik weet spelen normaal Arnold van Dongen en Martijn van Agt gitaar, alleen dit keer was Arnold van Dongen er niet. Maar hij had zeker een waardige vervanger! Speelde te gek en had een heel lekkere sound:) Weet iemand wie hij is?

Alvast bedankt!

gr Paul

eddiewisk
7 mei 2011, 16:27
Hee,

Heeft iemand toevallig Ilse de Lange gezien op een van de bevrijdingsfestivals donderdag? Zover ik weet spelen normaal Arnold van Dongen en Martijn van Agt gitaar, alleen dit keer was Arnold van Dongen er niet. Maar hij had zeker een waardige vervanger! Speelde te gek en had een heel lekkere sound:) Weet iemand wie hij is?

Alvast bedankt!

gr Paul

Arnold speelde vroeger lange tijd bij de band Lois Lane voor zover ik weet
Geweldig goeie gitarist vind ik ook, heb een idee dat hij in meerdere bands speelt ook als invaller en wss beroeps of studio werk doet
Net als Peter Tiehuis ook een topgitarist(gitarist o.a. metropole orkest)

marc_o
7 mei 2011, 16:32
Hee,

Heeft iemand toevallig Ilse de Lange gezien op een van de bevrijdingsfestivals donderdag? Zover ik weet spelen normaal Arnold van Dongen en Martijn van Agt gitaar, alleen dit keer was Arnold van Dongen er niet. Maar hij had zeker een waardige vervanger! Speelde te gek en had een heel lekkere sound:) Weet iemand wie hij is?

Alvast bedankt!

gr Paul

Albert Deinum, oud-sessiegitarist en tegenwoordig eigenaar van Kaufmann's guitar store in Alphen a/d Rijn.

PT1989
7 mei 2011, 19:20
Arnold speelt op dit moment nog bij Ilse en Trijntje. Super gitarist.
Martijn van Agt is gestopt bij Anouk, maar speelt nog wel bij Ilse.

Paulio
8 mei 2011, 13:09
Top, dankjewel!

toneblo
8 mei 2011, 15:04
Arnold speelt op dit moment nog bij Ilse en Trijntje. Super gitarist.
Martijn van Agt is gestopt bij Anouk, maar speelt nog wel bij Ilse.


... niet gestopt maar met de rest van de band aan de kant gezet..afijn, die discussie is ergens elders te lezen geloof ik.

Difficulttocure
11 mei 2011, 08:36
nee, zowel Martijn als Oscar en Thijs zijn gestopt bij Anouk, niet er uit gekicked.

Difficulttocure
11 mei 2011, 08:37
volgens mij heb ik die invaller ook al eens zien invallen voor Martijn, ook bij Ilse.

Tristan
11 mei 2011, 15:21
Albert Deinum, oud-sessiegitarist en tegenwoordig eigenaar van Kaufmann's guitar store in Alphen a/d Rijn.

Broer of familielid van Herman Deinum, de bassist?

marc_o
15 mei 2011, 02:47
Geen idee, de achternaam lijkt wel een beetje op elkaar....

Tristan
16 mei 2011, 02:01
Ja, een klein beetje wel he? :D