PDA

View Full Version : Gezocht: Digitech footswitches



vriend van bolle ganzen
6 mei 2011, 17:09
http://i83.photobucket.com/albums/j286/Lupi123/xp100.jpg

beste gitaarvrienden,

beide op de afbeelding aangegeven footswitches zijn stuk (gewoon de zichtbare zwarte plastic knoppen). behalve op deze whammy, zaten ze ook op andere oude digitech multi-effecten.

wordt inmiddels met Digitech gemaild over nabestelling, maar heb er een hard hoofd in aangezien deze apparaten niet meer worden gemaakt.

heeft iemand toevallig een kapot/ongebruikt digitech effect met deze footswitches erop, die ze aan mij wil verkopen (enkel de footswitches)?

Dirk_Hendrik
6 mei 2011, 17:18
Pasgeleden nog 1 besteld bij totalsonic in hoofddorp. Leveren ook gewoon aan particulieren.

vriend van bolle ganzen
7 mei 2011, 16:12
oh kijk. hoeveel heeft dat in totaal gekost?

Dirk_Hendrik
7 mei 2011, 17:17
10,59 voor 1 zo'n ding inc verzending. Had em binnen een dag of 3 in huis. Lijkt niet heel goedkoop maar ik was, net als jij nu dus min of meer doet, ook al een tijd zonder succes op de uitkijk voor een donor Digitech. Uiteindelijk is wat me dat aan tijd (zoektijd en wachttijd) bespaart die kosten wel waard.

En verder,
Als je écht wilt kotsen van de prijs van spare parts, moet je eens voor een Yamaha onderdeeltje gaan informeren.

Succes!

vriend van bolle ganzen
7 mei 2011, 19:34
ok, ik kende Total Sonic niet. in mijn Den Haag zit BMI die ook importeert, die mailen nu met Digitech hierover.

maar anders bel ik dus wel ff naar Total Sonic. die hebben deze footswitches op voorraad? Verzenden vanuit de VS duurt langer dan 3 dagen neem ik aan.

Tankman
7 mei 2011, 19:55
Total Sonic is ook een officiële digitech importeur.

vriend van bolle ganzen
8 mei 2011, 17:43
@Tankman

kom er net achter dat jij een Guitar World issue voor me zou meenemen uit Curaçao :seriousf:

issue juli 2002, ik vroeg er keertje naar 2 jaar geleden.

Tankman
8 mei 2011, 21:58
Is dat zo? Hebben we dat via PM gedaan? Zo ja, stuur door! Ik weet het echt niet meer. Wat was de reden eigenlijk?

vriend van bolle ganzen
8 mei 2011, 23:02
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?129649-Guitar-World-uitgave%28s%29

had andere username, ik zocht een paar issues o.a. die van juli 2002 hehe. was 't ook vergeten

Tankman
9 mei 2011, 23:26
Ik heb volgens mij je reactie nooit gelezen. Komt me iig niet bekend voor. Ach tja.