PDA

View Full Version : mesa cabinet



sunday violence
20 mei 2003, 23:43
ik kan een rectifier cabinet komen voor een geinig prijsje. ik heb een avt 150H top van marshall, als ik die daarop aansluit word het geluid dan kwalitatief een beter dan op mijn eigen gewone marshall 4x12" cabinet??

marc_o
21 mei 2003, 00:33
Dat is nog niet zeker, je hebt dan wel een prima kast, maar dat zegt niet alles. Soms klinkt een Marshall gewoon beter met een marshall-kast. Heb vroeger ook wel een Mesa kast gebruikt met m'n Engl top, maar ik vond 'm persoonlijk mooier met een marshall, ach, je zult het gewoon even moeten testen en laat je niet teveel leiden door de naam op het speakerdoek...toch grappig dat je box dan 5 keer zo duur is als je topje

Nocki
21 mei 2003, 07:26
je gaat alle dingen horen uit je marshall waardoor het een normaal ampje blijkt. de marshall kast moddert meer dus ga je de foutjes uit je spel en uit de amp filteren. de mesa kast zal onverbiddelijk zijn en alles laten horen.
vooral doen en ermee leren spelen. je zal jezelf beter door de mix horen en een leuke stack hebben en met 35 in de wao zitten :smile:

nee gewoon doen is nooit weg zo'n kast. en je geluid gaat er op vooruit al moet je er vast even aan wennen.

Nocki

sunday violence
21 mei 2003, 08:33
heej bedankt voor de reacties, ik ga m morgen alvast proberen!

marc_o
21 mei 2003, 11:38
Oh ja, en succes met je rug :wink:

ieme
21 mei 2003, 22:36
die op gitaarmarkt staat voor 600 euro? das een normale prijs, als je ziet hoe dat ding er bijstaat!