PDA

View Full Version : Goedemorgen!



Noeks
5 mei 2011, 11:48
De vraag om me even voor te stellen, oké, bij deze.
Ik ben Annoek, een Brabantse muziekliefhebber. Ik speel al een aantal jaren gitaar. Mijn hart ligt toch wel bij de Spaanse gitaren.
Ik speel vooral gewoon lekker thuis in m'n eentje of met wat vrienden.

Omdat ik erover denk om een nieuwe gitaar aan mijn collectie(tje) toe te voegen, ben ik lid geworden van deze site.
Daarbuiten vind ik het tof om vanalles op muziek- en gitaargebied te volgen op dit forum.

Tot later!

Thyrif
5 mei 2011, 12:52
Hey Annoek, welkom! Leuk om weer meer akkoestische spelers erbij te hebben.

gertjan87
5 mei 2011, 13:06
Hey Anouk,
en de rest natuurlijk ook. Ben ook nieuw op gitaarnet. Maar wou zelf geen topic aanmaken :)
Speel nu al bijna 10 jaar gitaar, mijn voorkeuren gaan uit naar de stijl van frusciante! En hou natuurlijk van het akoestische!

Rizz
5 mei 2011, 13:18
Hoi Annoek,

Welkom! Ben zelf ook nog niet zo lang lid, maar net als jij gek op akoestisch! Zij het dan westerngitaren, maar ik bezit ook nog een klassieke Yamaha!

Ik hoop dat je vind wat je zoekt hier, tot nu toe zijn het allemaal aardige lui hier...

Richie:rockon:

Duhsjaak
6 mei 2011, 07:09
Hi
Ik heb altijd bewondering voor acoustische spelers. Die zijn gewoon goed. Als ik mijn muziek zonder koptelefoon ten gehore zou brengen zou de vriendschap in onze 8-onder-een-kap (rijtjeshuis) in de randstad snel bekoelen.

Mooie naam heb je trouwens uitgekozen. Een jaar of twintig geleden is er uitgebreid actie gevoerd en muziek gemaakt onder slogan: 'No Nukes'.

Wedden dat ze niet door hebben dat jij ze te slim af bent?

Hartelijk welkom dus. Ik ben warm pleitbezorger van de sectie 'sounds', waarin (werkelijk waar) onvoorstelbare kwaliteit te horen is, maar VEULS te weing acoustisch.

Ik hoop je daar terug te zien en horen! Veel plezeier.
Vriendelijke groet, Gus

Noeks
6 mei 2011, 10:17
Dankjewel allemaal! En van hetzelfde terug hè ;)