PDA

View Full Version : Problemen met Burkey SIX



Sinner
4 mei 2011, 22:37
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Ik gebruik al een hele tijd naar tevredenheid en zonder enig probleem de SIX voor mijn (veel te grote) pedalenplank. Gisteren in de oefenruimte deed ik de stekker in het stopcontact en de SIX deed nix. Ik had tussen de laatste keer dat ik'm had ingeschakel en nu niets aan mijn setup veranderd. De zekering bleek doorgebrand.

Vandaag nieuwe zekering erin: niks. Toen haalde ik alle plugjes eruit. Weer in het stopcontact en alle ledjes gingen aan. Toen 1 voor 1 alle plugjes erin en hij deed het nog steeds en alle pedalen kregen stroom. So far so good. Daarna haalde ik de stekker uit het stopcontact (de ledjes gingen langzaam uit -ik weet niet of dat normaal is, want daar let ik normaal niet op).

Toen ik de stekker weer in het stopcontact deed met alle pedalen weer verbonden met de SIX gingen een paar ledjes even aan, maar daarna snel weer uit en ik was terug bij af: geen stroom naar mijn pedalen. :???:

Ik snap er niks van. :(

Jullie hulp wordt erg op prijs gesteld

zjanke
4 mei 2011, 22:43
Het enige wat ik je kan vertellen is dat het normaal is dat de ledjes langzaam uitgaan, da's bij de mijne ook zo.

Heb je je kabels al gecontroleerd op breuken (naar je pedalen en het netsnoer) en heb je al eens geprobeerd om hem aan te zetten met maar de helft van je pedalen?

vinni
4 mei 2011, 22:47
Heb drie SIX's......gelukkig nooit problemen gehad.
Jij zegt groot pedalboard....is het niet zo dat er dan bij het opstarten van alles een peakstroom is/wordt gevraagd?....wellicht teveel pedalen op de SIX?

Vinni

Rick trodat
5 mei 2011, 09:23
Ga gewoon even terug naar Burkey. Volgens mij heb je levenslang garantie op dat ding.

DemolitionColorScheme
5 mei 2011, 11:08
Ga gewoon even terug naar Burkey. Volgens mij heb je levenslang garantie op dat ding.
Is dat zo? Ik dacht maar een jaar of 2 of 5.

Sinner
5 mei 2011, 21:00
Heb drie SIX's......gelukkig nooit problemen gehad.
Jij zegt groot pedalboard....is het niet zo dat er dan bij het opstarten van alles een peakstroom is/wordt gevraagd?....wellicht teveel pedalen op de SIX?

Vinni

Dat zou je denken, maar ik heb deze setup al meer dan een jaar zo, ongewijzigd, dus het zou vreemd zij als hij dat nu ineens niet meer trekt.

Ik denk dat ik contact op moet nemen met Burkey.

In elk geval bedankt voor jullie suggesties...