PDA

View Full Version : Waarde Fender Fat Strat



Reindah
20 mei 2003, 22:05
Wat is de waarde van mijn Fender Fat Strat, met s/s/h elementen configuratie. Ik heb hem nu een half jaar geleden gekocht. Het is echt een prima gitaar maar ik zoek toch het echte fender geluid. Ik wil nu een Fender met 3 singlecoils kopen. De gitaar is in nieuw staat. Wat is de waarde ervan?
Vr gr Reindah

zium
20 mei 2003, 22:19
ik schat 30 euro,

weet je wat, ik doe gek en ik koop en voor 50

deal?

Daywalker
20 mei 2003, 22:27
"maar ik zoek toch het echte fender geluid.."

Wat is er mis met het Fat Strat geluid??

Josdevos
20 mei 2003, 22:34
Misschien andere slagplaat/pickups overwegen? Minste verliezen op die manier.

Reindah
20 mei 2003, 23:09
Er iets niets mis mee, de 2 single coils(het fender geluid) speel ik altijd op. Maar die hum die erop zit speel ik bijna niet op. Ik wil daar gewoon een single coiltje op. Andere slagplaat is geen optie...

reindag

p.s. zium: ssst!

Reindah
20 mei 2003, 23:22
O ja, nog ff zium.
Aangezien jij nog niet eens een fatsoenlijk aandeel aan dit forum hebt geleveerd en zelf zit te vragen wat voor gitaar je moet kopen lijkt het me verstandig dat je gewoon je beurt op dit forum afwacht zonder je hormonen de overhand te laten nemen. Ik stel een vraag, en jij geeft gewoon normaal antwoord, niets zinnig te melden. Prima. Zeg dan gewoon niets. Ik snap het dat je vriendjes het allemaal heel grappig vinden dat je nu een stoer antwoord hebt gegeven maar ik zit er niet echt op te wachten.
Het forum is bedoeld om mensen te helpen en niet om mensen te gaan lopen vervelen.
k kom misschien wat onaardig uit de hoek, maar ik word een btje ziek van de mensen op dit forum die het niveau naar beneden halen door andermans topics te verstieren........zo ik heb gesproken. Laten we nu gewoon verder gaan bij waar ik mijn vraag stelde. Wat is mijn strat waard? Vriendelijk Bedankt alvast voor de moeite die je neemt om mij serieus te antwoorden

vr gr Reindah

punchdrunk
21 mei 2003, 09:09
is moeilijk te zeggen... is het een bepaalde serie of iets dergelijks, (wel USA neem ik aan?)

ik denk helaas wel dat de waarde van een fat strat iets lager licht dan de waarde van een standard. ik persoonlijk hou heel erg vann een beukende humbucker, maar als ik een strat zou kopen, zou ik ook echt 3 single coils willen... hoort gewoon bij de feel van dat ding vind ik..

Reindah
21 mei 2003, 09:14
Klopt, daarom wil ik nu ook 1tje met 3 single's. Maar het is een American Fender Fat Strat Deluxe, zonder koffer, maar met alle stickertjes en bonnetjes er nog bij. Hij is nog is nieuw staat. Ik schatte zelf op iets van 750-800 euro?

ieme
21 mei 2003, 09:28
Ik wil hem wel ruilen tegen een Fender stratocaster USA standard sunburst. Mail me maar even bhmguitar@hotmail.com

skabouter
21 mei 2003, 09:30
best mooie oplossing, ruilen. dan verlies je niets in dit geval

ieme
21 mei 2003, 09:35
Wat voor kleur is ie trouwens? ik vind die inca grey en zwarten wel erg leuk bij de fatstrat

zium
21 mei 2003, 20:56
reindah, t was maar een grapje hoor
niet bedoelt om je af te zeiken ofzo

Neals
21 mei 2003, 20:58
Als je echt de man bent dan maak je de humbucker splitsbaar.

Reindah
21 mei 2003, 21:57
Ik wil mn hum niet splitten, je krijg uit zo een split geval niet echt een mooi single coil geluid. Dus als echt man misschien wel, maar als echte gitarist neem je een singlecoil. Maar toch bedankt voor de tip:)

Reindah

Reindah
22 mei 2003, 13:22
Hij is volgens mij inca gray/zilver?? Ik weet niet wat voor kleurhet is, maar ik zou zeggen aluminium met parelmoer slagplaat..

Reindah

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Reindah op 2003-05-22 13:22 ]</font>

roppie
22 mei 2003, 15:48
ik vindt drie singlecoils juist nie echt lekker klinken, 'k vind het brugelement een beetje zielig klinken. Maja, smaken verschillen. Ik ga in ieder geval een hotrails in m'n strat zetten

Reindah
22 mei 2003, 15:56
Wat voor strat heb je? Ik wil eventueel ruilen maar dat moet hij wel in dezelfde staat zijn als mijn strat.....laat maar horen

vr gr Reindah

roppie
22 mei 2003, 16:04
hey reindah. Sorry, maar ik ruil m'n gitaar niet. Op zich is ie precies goed, 'k ga alleen een element vervangen, en dat element heb ik al, dus... succes met je fatstrat

Reindah
22 mei 2003, 17:46
Okidokie

reindah

BLOK182
22 mei 2003, 18:39
Tis dat ik ff ergens anders voor spaar, maar anders was ik serieus geinteresseerd geweest, wil graag nog eens een goeie fatstrat en die kleur van jouw fender staat me erg aan.

Reindah
22 mei 2003, 18:52
helaas, niets aan te doen. MIsschien later?

Reindah

Senff
23 mei 2003, 21:02
Nou, als-ie linkshandig was geweest had ik 'm graag geruild met mijn strat (3 x single coil), daar krijg ik geen normaal geluid uit maar JUIST alleen het 'bluesy' Fender geluid (niet goed voor de rock die ik maak).....

Gelukkig wordt er op dit moment een lefty Jackson PC-1 speciaal voor me gebouwd! :smile:

Reindah
23 mei 2003, 22:51
:smile: Jammer!!
Veel plezier met je jackson, daar moet wel een rock geluidje uit te krijgen zijn :smile:

Reindah