PDA

View Full Version : Draagtas voor pedalboard



De Teng
20 mei 2003, 21:47
Toegegeven, ik ben ook over een koffer begonnen, maar als ik het board mee moet nemen naar de oefenruimte, vind ik die koffer maar irritant.

Ik vroeg me af of jullie ook producenten van goede tassen hiervoor weten. Of goede ideeen daarvoor hebben, ik zat bijvoorbeeld aan zo'n tas te denken, die o.a. voor laptops gebruikt wordt. (maar niet officieel daarvoor is bedacht, zoals die van Eastpack)

Laat het horen! Schreeuwt ende schrijft, doch schroomt niet. :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: De Teng op 2003-05-20 21:48 ]</font>

zZoRgO
20 mei 2003, 22:25
Ik heb een board van 90cmx45cm en daarvoor gebruik ik een goeie keyboard tas...
let wel dat er goeie dikke padding inzit...
yamaha heeft wel iets dat je aanstaat...

marc_o
21 mei 2003, 00:36
Warwick maakt kant en klare effectenboards in een soort tas, inclusief powersupplies, kijk eens op hun site...ze hebben ze geloof ik in verschillende maten...

Metoshade
21 mei 2003, 13:43
Klopt inderdaad. Ik gebruik zelf een mengpaneel-tas. Kan ik tenminste ook een lekker groot plankje in kwijt.

De Teng
21 mei 2003, 16:31
Ik heb net Voerman uit A'foort gemaild. Leuke tasjes en de goede maten!

Prijzen weet ik nog niet trouwens, maar daar kom ik zo achter.

Nocki
26 mei 2003, 20:48
tja... ik heb zelf mn koffer gemaakt voor mn roland fc200 en ben er heel blij mee.

hij is zo gemaakt dat hij met 2 sluitingen vast zit. niet weg kan door 2 dievenklauwen in de top. en de pedal blijft erin tijdens het optreden en de top gaat weg achter de amp. samen met alle koffers ed.

neemt geen ruimte meer in beslag..
ben er erg blij mee en was niet veel moeite...

nocki

Mitch
26 mei 2003, 23:49
Joh, timmer gewoon een kist :grin:

sash
27 mei 2003, 00:06
Zei de timmerman :razz:

De Teng
27 mei 2003, 20:33
Dat Voerman is zeer ok trouwens! Mijn bastas, RockBag ding, die scheurde wat aan de onderkant uit. Bij Feedback kon ik hem niet terugbrengen, omdat ik het bonnetje niet meer had. Eikels. In ieder geval kreeg ik na 1 emailtje een nieuwe tas van de importeur!

Ik schroef ze vast op een plank, doe de adaptor en het uiteinde van de verlengkabel in een behuizing op die plank en klaar. Stekker erin en gaan met die banaan :D Tas eromheen lijkt me wel beter, want het is wel praktischer en dat timmeren vind ik ook niet altijd succesvol. Ga je met zo'n kist de tram/bus in en zo, sjouwen naar de kroeg. ;) Ben soms ook liever lui dan moe geloof ik...

WANNEER KOMEN MIJN EBSjes NU EENS EN wanneer is MIJN BAS KLAAR???? 8)

Mitch
27 mei 2003, 21:23
Ik blijf ook liever uniek hoor, met mijn lompe kist :D

Maarreh..... gooide jij niet een tijdje terug de knuppel in het hoenderhok door een topice te starten over dat gitaar spelen vooral lekker simpel moest, gitaar -> amp en klaar ?
You cheeky you !