PDA

View Full Version : Perri Ink Custom guitars



Sinner1980
3 mei 2011, 16:25
Kwam dit net tegen,best leuk (niet dus)!

http://www.guitarworld.com/article/video-perri-ink-custom-guitars

http://perriinkguitars.com/

Nick Perri was overigens lead gitarist van Shinedown (niet dat die zo bekend zijn maar had er wel eens wat van gehoord,best leuk).
Nu maakt hij dus gitaren en ik moet zeggen dat ik die Solostar wel erg lekker vind. Ik haat Floyds dus voor mij gaat die ander niet werken.

Anyway,ben benieuwd of mensen hier enthousiast van raken (hoop het niet!)

Sinner1980
3 mei 2011, 16:36
Hmmm,zo te zien gebruikt ie gewoon Warmoth parts...beetje jammer.
Niet dat dat kwalitatief niet goed is maar dan kunnen we dit zelf ook;kunnen we nog een ander kleurtje kiezen ook

almarvk
3 mei 2011, 16:50
Wat kansloos!

Dat kan je zelf toch ook gewoon bij Warmoth halen? Wat is hier nou bijzonder aan? Beetje assembleren, decaltje erop en voor teveel geld verkopen?

Orpheo
3 mei 2011, 16:52
Hate to burst your bubble, maar t zijn gewoon warmoths! Die lp dc heeft zelfs n headstock ontworpen door warmoth.

Kortom, niks te zien, loop maar door.

Sinner1980
3 mei 2011, 16:54
Wat kansloos!

Dat kan je zelf toch ook gewoon bij Warmoth halen? Wat is hier nou bijzonder aan? Beetje assembleren, decaltje erop en voor teveel geld verkopen?

Idd,zag het net ff te laat maar goed; weten we dat ook weer;)

Sinner1980
3 mei 2011, 16:56
Hate to burst your bubble, maar t zijn gewoon warmoths! Die lp dc heeft zelfs n headstock ontworpen door warmoth.

Kortom, niks te zien, loop maar door.

Ik had zelf mn bubble al geburst,was alleen even te fanatiek met posten van dit topic.

Neemt niet weg dat het niet interessant is maar dan meer in de zin van kansloos je eigen gitaarlijn op zetten;echt te simpel gewoon

Duhsjaak
4 mei 2011, 07:03
Hate to burst your bubble, maar t zijn gewoon warmoths! Die lp dc heeft zelfs n headstock ontworpen door warmoth.

Kortom, niks te zien, loop maar door.


Hi
Beschouw het gewoon als een veer in de band van je hoed (netjes van mij hè?) als een 'prof' met een dodelijk ernstig gezicht zijn nieuwe lijn introduceert en hiermee aan komt. Ik heb nog een moment gedacht dat ons een beetje in de zeik aan het nemen was, net als die gast die beweert dat je tuners allemaal uitgelijnd moeten staan voor maximale aantreklkingskracht op het andere geslacht. Daar heb ik nog smakelijk om gelachen. Maar dit????
Ik vond die protostar ook nog niet eens lekker klinken. Je vraagt je inderdaad af wat dit toevoegt....

Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus

fred dons
4 mei 2011, 08:36
ach Sadowsky (in een niet zo ver verleden), Valley Arts en nog wat meer boutique bouwers assembleren hun gitaren uit o/a warmoth, Anderson en Boogie parts (ghostbuilding) alleen zijn die dan wel weer zo bijdehand om alle verwijzingen naar die merken te verwijderen en in ieder geval een eigen headstock te gebruiken

iWishmaster
4 mei 2011, 09:18
Ik zie het al gebeuren: Orpheo's exotic wood custom shop :soinnocent:.

Gothra
4 mei 2011, 09:44
En dat voor 2700 dollar....

Tankman
4 mei 2011, 10:45
Ik vond die Strat wel vet...toen bedacht ik me dat hij wel erg op een Charvel SoCal lijkt...Dan maar de Charvel SoCal eens een keer in het zwart bestellen als backup. :D

jimihattricks
4 mei 2011, 10:47
cant blame the guy for trying..!

Duhsjaak
4 mei 2011, 11:00
Hi
Als ik m terug lees komt mijn berichtje een beetje ontevreden over. Da's dus niet de bedoeling.

@TS Dank voor je post. Anders had ik er geen kennis van genomen.
@Orpheo Rustig doorbouwen. Bij deze prijzen kun je op je 35e stoppen met werken.

Vriendelijke groet, Gus

bat
4 mei 2011, 11:10
@Orpheo Rustig doorbouwen. Bij deze prijzen kun je op je 35e stoppen met werken.
Waar heb je het in vredesnaam over???

Orpheo
4 mei 2011, 11:18
@duhsjaak: ik heb ongeveer wel geleerd hoe ik je posts moet interpreteren. denk ik :P

ik snap het wel, sommige mensen willen niet zelf aan de slag om de hals erop te schroeven. dat is de grootste stap. als dat gebeurd is, dan is de gitaar al grotendeels een 'gitaar'. tuners vervangen heeft bijna iedereen al wel gedaan, pickups in een slagplaatje schroeven en solderen is ook een eitje. en de floyd erop zetten... al sje ooit eens al je snaren van je gitaar hebt gehaald, dan valt je floyd ook uit je gitaar, en moet je 'm ook weer erin zetten. eigenlijk n eitje.

beruk
4 mei 2011, 11:20
Duhsjaak gaat er blijkbaar vanuit dat als Orpheo de heilige graal gebouwd heeft, hij de rest gaat verkopen.. ;)
On topic: Zal allemaal wel bij elkaar geharkt zijn enzo, maar klikt best aardig, toch?

Orpheo
4 mei 2011, 11:21
Duhsjaak gaat er blijkbaar vanuit dat als Orpheo de heilige graal gebouwd heeft, hij de rest gaat verkopen.. ;)
On topic: Zal allemaal wel bij elkaar geharkt zijn enzo, maar klikt best aardig, toch?

ha, verkopen? ik? nee. de gitaren hebben daarvoor teveel historie en persoonlijke waarde. het is een verzameling. en zolang ik geen echte reden heb om te verkopen, verkoop ik niks van m'n gitaren.

beruk
4 mei 2011, 11:33
Dat idee had ik al, Orpheo. ;)