PDA

View Full Version : Jazz met een Kater - Deel 2 - 2 Mei



DTmaster
3 mei 2011, 15:49
Hallo,


Het was gister weer eens goed mis gegaan :) dus vanmiddag heb ik ff een track ingedubbed en geprobbeerd zo goed mogelijk af te mixen.

Als ik trouwens 200x bekeken zie staan en geen bericht dan is de boodschap wel duidelijk ;)

http://www.box.net/shared/n0gzl9duig


Veel plezier,

V groet


DTmaster

Tristan
3 mei 2011, 16:07
Haha, Rio Funk van Lee Ritenour. :D
Zo te horen heb je ook goed naar 'm geluisterd, lekker gespeeld hoor, goeie feel, hoewel je met al die gitaartracks over elkaar heen wat mij betreft de feel jammer genoeg wel weer wat wegneemt en alles onduidelijker maakt.
Het is volgens mij slechts een kwestie van wat dingen weghalen, want goede takes zitten er wel tussen.

DTmaster
3 mei 2011, 16:15
ja klopt maar de orginele mp3 is van chuck loeb en ik heb mijn best gedaan om de gitaar.... niet TE hard en TE zacht te zetten snap je dus tja kan een beetje chaotisch zijn, sorry!!!


Thanx for the Feedback.

Tristan
3 mei 2011, 16:19
Eerlijk gezegd ging het mij er meer om dat er nu op een aantal stukken verschillende gitaren op elkaar zitten en dat loopt een beetje onlogisch qua timing, notenkeuze en dergelijke.
Origineel van Chuck Loeb?
Ah, okee, grappig, ik hoorde er echt Rio Funk in van Lee Ritenour. :D

DTmaster
3 mei 2011, 16:33
zo onlogisch voelde ik mij ook toen ik uit mijn bed kwam haha

Duhsjaak
4 mei 2011, 07:14
HI DT
200 keer beluisterd en geen reacties? Dan ben je waarschijnlijk bezig in een gebied, waar 'men' (wie dat ook moge zijn) er geen handen en voeten aan kunnen geven.

Met deze muziek ben ik er zeker zo een. Ik hoor fabelachtig vakmanschap op gitaar of soms gitaren. Chaos in de Jazz is (als het goed is) onvermijdelijk. Met wat mazzel begin je gelijk en hou je tegelijk op! Alles daar tussen in is niet altijd even gecontroleerd. Misschien is dat ook een beetje de essentie.

Mijn probleem is een beetje dat ik dit een erg hoog JAZZFM - achtig gehalte vind hebben.

Ik ben zeker goed voor 3 of 4 van de 200 luisteraars. Ik heb je vorige en deze meerdere malen beluisterd. Ik ben zwaar onder de indruk van je vakmanschap, maar ik vind de muziek niet zo goed.

From there/vandaar dus.
Ik hoop dat je ook nog gaat posten als je niet of veel minder hebt gedronken. Niet dat dat nou veel uitmaakt voor de muziek, maar wel voor je gezondheid.

Vriendelijke groet, Gus

DTmaster
4 mei 2011, 13:26
bedankt voor de wijze woorden ;)

DTmaster
4 mei 2011, 13:29
trouwens ik kan er zelf heel goed naar luisteren en word er ook nog vrolijk van dusss dus dat wij anders zijn is een FEIT hahaha

Duhsjaak
4 mei 2011, 13:37
Leve de verschillen!!!

arnoldtims
4 mei 2011, 19:55
Wil nu toch even kwijt dat ik in je vorige post wel commentaar heb gegeven dus om nu over niemand te spreken. grrr;)
Alhoewel dit ver buiten mijn bereik ligt vind ik het echt lekker om naar te luisteren ( wel hoor ik dat de partijen niet altijd lekker samen gaan)
je heb ook een mooie ronde jazz toon zonder (zoals ik ook in je vorige post zei grrr) al te veel compressie of andere effecten.

pasqual
4 mei 2011, 22:57
ik kan hier goed naar luisteren, ondanks dat ik weinig met jazz heb. komt misschien nog wel eens? met je spel is niets mis in ieder geval en je hebt een mooie tone! lekker hoor.

arnoldtims
11 mei 2011, 15:23
Nog even een grrrr momentje:) je reageert zelf niet eens in je eigen topic

Tristan
11 mei 2011, 19:14
Zeker aan het werken aan een nog veel grotere kater? :D